Salander Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 En av mine nærmeste venninner har forlovet seg. Er det vanlig å kjøpe en liten oppmerksomhet? Isåfall hva?
Sunshine Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Nei det er ikke veldig vanlig tror jeg. Jeg fikk en bryllupsbok av en av mine nærmeste venninner, og det synes jeg var veldig hyggelig.
Anaconda Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 (endret) Åj, nei jeg tror ikke at dette er vanlig! Jeg synes det er dumt at man stadig vekk skal gi gaver for ditt og datt, og det kan i mange tilfeller være vanskelig å vite hvor man skal stoppe. Du har sikkert flere venninner som kommer til å forlove seg etterhvert? Skal du kjøpe gave til alle da? (+ bryllupsgave, bursdagsgaver, fødselsgaver, dåpsgaver til dine venninners barn, bursdagsgaver til dine venninners barn) Tar du poenget mitt? Gi henne en klem og spander en øl/brus! Endret 27. september 2009 av annipanni
leirbål Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Jeg fikk varme gratulasjoner og klemmer. Det holdt lenge det.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Jeg har ei venninne som alltid kjøper gaver til alle anledninger. Hver gang jeg har flyttet til en leilighet som jeg f.eks. leier var det innflytningsgave og blomster, blomster og champis da vi forlovet oss etc. Jeg hater det og det fører til at jeg føler at jeg MÅ kjøpe gaver tilbake til henne for alle slags anledninger.
Jade Skrevet 29. september 2009 #6 Skrevet 29. september 2009 Nei, spar pengene dine til bryllupsgaven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå