Steinar40 Skrevet 5. oktober 2009 #21 Del Skrevet 5. oktober 2009 Øhm, det var ikke min eks. Det var eksen til Samantha Fox. Og jeg aner ikke hva du tenker på, Steinar, jeg snakket om den store fordelen at en av oss ikke har bart! Ja, jeg vil i hvert fall ikke ha ei dame med mustasje! Du er ikke den med det da eller? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #22 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg datet en gang en direktør som hadde hatt en helt vanlig oppvekst, men tjente veldig bra. Han jobbet veldig mye, så vi kunne tidligst møtes kl. 19 og da kom han rett fra jobb. Den første kvelden ante jeg ikke at han hadde penger, men kjemien mellom oss var helt magisk. Jeg syntes han var altfor opptatt av penger og hva han skulle bruke dem på. Selv om det var gøy at han spanderte masse mat og drikke var det litt rart og skummelt også. Han var endel eldre enn meg (ca. 15 år). Jeg har også datet en fyr på min egen alder som tjente rundt 80.000,- i måneden. Han sto opp kl. 6 eller tidligere hver dag og jobbet også veldig mye. Han hadde en ganske liten leilighet og det virket som om han var mer opptatt av å forbruke pengene sine på å spise ute o.l. enn å gjøre noe fornuftig med dem. Hans og mitt syn på hva som er luksus var litt forskjellig og så var han vel i grunnen ganske kjedelig. Fyr nr. 3 var ikke selv direkte veldig rik, men jeg hadde hørt at han var arving til en stor formue. Hvor stor aner jeg ikke. Han selv snakket aldri om penger og jeg likte ham godt, men jeg skjønte at han var vant til en litt annen omgangskrets enn meg. Jeg så mange bilder av brunkremtryner med høysåtehår hjemme hos ham, for å si det sånn... Fordi han er hyggelig, høflig og kjekk (altså et bra catch) var han nok vant til at jentene lå langflate etter ham og det ligger ikke for meg. Så det rant bare ut i sanden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sulosi_* Skrevet 12. oktober 2009 #23 Del Skrevet 12. oktober 2009 Datet en kjent rallykjører en stund, helt normal fyr og så har jeg vert sammen med tremenningen til Cathrine Sørland *lol* crazy fyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utlogget Skrevet 13. oktober 2009 #24 Del Skrevet 13. oktober 2009 Som 18 åring kom jeg flyttende til Oslo fra langt utpå landet, oppvokst i en helt standard a4 familie. Tilfeldigheteen ville det til at jeg traff en gutt fra "beste vest" - og vi ble sammen. Det var jo da ikke han selv som var så innmari rik, men familien hans er steinrike, og det var en viss forskjell fra der jeg kom fra for å si det sånn Er sammen på 6. året nå, vi har det veldig greit økonomisk, siden han jobber for faren sin i familiebedriften og derfor tjener ganske så greit. Jeg har en helt vanlig jobb og en helt vanlig inntekt. Til vanlig gjør vi ikke mer ut av oss enn at vi har råd til et par gode ferier i året, og sjelden har store kvaler økonomisk siden vi bor i leilighet som vi fikk som forskudd på arv og dermed slipper lån. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. oktober 2009 #25 Del Skrevet 14. oktober 2009 Tråden er ryddet for utenomsnakk og persondebatt iht reglene. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tilfeldig fyr... Skrevet 14. oktober 2009 #26 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Jeg har vært sammen med xxx i "Lærerne" på NRK... Endret iht reglene. Yvonne (mod) Endret 14. oktober 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest velhawen Skrevet 14. oktober 2009 #27 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har aldri vært sammen med en kjendis og har aldri vært sammen med en rik fyr, på det rike området er det jeg som har vært den rikeste og mannlige golddiggere finnes også har jeg funnet ut. Er i dag gift med en mann med mindre formue enn meg men med samme inntekt (og ektepakt/særeie er i orden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 14. oktober 2009 #28 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Jeg hadde skikkelig draget på en stadig mer kjent kvinnelig politisk figur, men siden jeg har samboer takket jeg høflig nei. Selv om jeg hadde vært singel tror jeg ikke det hadde vært så lurt, de politiske kranglene kunne blitt vel tøffe Jeg håper dessuten at en annen loveinterest det heller aldri ble noe til med kommer på skjermen som meteorolog snart, hun er både pen og flink Ingen av de jeg faktisk har datet/ligget med/vært sammen med har blitt noe som helst, så jeg har vel et omvendt Midas-touch Aldri vært sammen med en spesielt velstående jente, ikke har jeg spesielt over gjennomsnittlig inntekt selv heller. Sikkert like greit å ha det slik. Var på date med en jente hvis far samlet på Ferrari dog, det er vel det nærmeste jeg kom. Selv en svigerfar med Ferrarisamling kunne ikke gjøre meg interessert, dessverre Endret 14. oktober 2009 av Gyldenløwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kremt Skrevet 14. oktober 2009 #29 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det er vel ei som har verdt litt på skjermen, og radioen så vidt meg bekjent. Selv om hun foreløbig ikke er kjendis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 14. oktober 2009 #30 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg holdt på med en ekstremt velstående mann i noen mnd'er. Synes det var gøy som tidsfordriv, vi hadde god sex, og trivdes i hverandres selskap. Men han hadde tidenes ego, og var avhengig av å flashe rundt med pengene sine av en eller annen grunn. En kveld, etter byn, stoppet vi innom en bensinstasjon for å kjøpe noe nattmat, han endte opp med å svi av 6000kr(!!!) på en bensinstasjon. Latterlig. En annen kveld hadde han fest, og fikset så mye kokain og piller at det var helt vilt! Hvertfall for meg som aldri har vært borti slike miljøer, verken før eller siden. I tillegg ba han meg hente en lighter i en skuff, og da jeg åpna skuffen så lå det sikkert 50 tusenlapper der. Ble fysisk dårlig, og avslutta det hele etter den kvelden. Kunne aldri hatt et forhold med en slik mann. Idag har jeg en kjæreste som er en like fattig student som meg:) Så vi er overlykkelige for at regjeringen innførte 11 mnd med studiestøtte!! .. eller vent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå