Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #1 Del Skrevet 27. september 2009 Hvordan var det? Var det annerledes enn med en vanlig mann? Jeg datet en veldig rik mann en stund (flere hundre mill i formue) og skal si det var veeeldig annerledes enn det jeg var vant til. Mannen levde i en luksusboble og når vi f.eks. skulle ut og spise kunne han leie halve restauranten så vi fikk fred alene. Veldig spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 27. september 2009 #2 Del Skrevet 27. september 2009 Jupp, jeg har. Det er litt pinlig, for i ettertid så tror jeg at jeg ble litt oppslukt/forelsket i statusen. Da jeg var midt oppi det trodde jeg jo ikke det, men.. vi var jo veldig ulike, lurer på om jeg hadde falt for han i utgangspunktet hvis han ikke var den han var.. Det holdt bare knapt to måneder og da, før jeg våknet av drømmen og måtte gjøre det slutt. Pengene plaget meg egentlig bare. Fint at han hadde en ordnet økonomi, men plagsomt at han skulle spandere alt (var amerikaner, dro opp kredittkortet uansett hvor vi var). Ikke vant med sånt jeg, skal jo være selvstendig kvinne og ville ikke være golddigger. Noe jeg følte meg som når jeg gjorde det slutt og satt igjen med dyre gaver som han ikke ville ta tilbake. Nå er jeg sammen med en lutfattig fyr og er mye lykkeligere! Men jeg håper jo vi kan få litt ordnet økonomi begge to snart, det tærer jo litt på når man ikke har råd til en dritt og må snu på krona. Men han trenger ikke leie en halv restaurant, når du er med en du elsker så er det like romantisk å gå på nærmeste kro og dele regninga etterpå <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1030.25 Skrevet 27. september 2009 #3 Del Skrevet 27. september 2009 når vi f.eks. skulle ut og spise kunne han leie halve restauranten så vi fikk fred alene. Hvorfor ble dere ikke like gjerne hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 28. september 2009 #4 Del Skrevet 28. september 2009 Jupp, jeg har. Det er litt pinlig, for i ettertid så tror jeg at jeg ble litt oppslukt/forelsket i statusen. Da jeg var midt oppi det trodde jeg jo ikke det, men.. vi var jo veldig ulike, lurer på om jeg hadde falt for han i utgangspunktet hvis han ikke var den han var.. Det holdt bare knapt to måneder og da, før jeg våknet av drømmen og måtte gjøre det slutt. Pengene plaget meg egentlig bare. Fint at han hadde en ordnet økonomi, men plagsomt at han skulle spandere alt (var amerikaner, dro opp kredittkortet uansett hvor vi var). Ikke vant med sånt jeg, skal jo være selvstendig kvinne og ville ikke være golddigger. Noe jeg følte meg som når jeg gjorde det slutt og satt igjen med dyre gaver som han ikke ville ta tilbake. Nå er jeg sammen med en lutfattig fyr og er mye lykkeligere! Men jeg håper jo vi kan få litt ordnet økonomi begge to snart, det tærer jo litt på når man ikke har råd til en dritt og må snu på krona. Men han trenger ikke leie en halv restaurant, når du er med en du elsker så er det like romantisk å gå på nærmeste kro og dele regninga etterpå <3 Ja, man blir så oppslukt, selv om man har godt med penger selv...vi er også veldig forskjellige og hadde han vært uten den statusen han har, hadde jeg dumpet ham etter 10 min (hjelper at han er dritfin i tillegg da), men nei.. all datingvett flyr ut av vinduet med sånne menn. De kan omtrent si og gjøre hva de vil, man blir likevel... art det der. Hadde ikke tålt like med en vanlig fyr. Og jeg tjener veldig godt se, så det er ikke nødvendigheten av penger, snarere man blir blindet av statusen... (han fortalte meg bl.annet at noen av partnerne/konene til hans venner, som er enda mer kjent blir dårlig behandlet adem, til tross for et plettfritt bilde i publikum, men de damene har ikke tenkt seg noen steder). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pirana Skrevet 30. september 2009 #5 Del Skrevet 30. september 2009 Har vært sammen med en som er rik, men jeg viste ikke at han var det før etter en stund. Han var redd damene bare var med han for pengene sin skyld. Klart det er annerledes, har man nok penger kan man gjøre det man vil. For meg som på den tiden var fattig student var det jo veldig behagelig, men penger er ikke alt her i verden, kjærligheten tok slutt og jeg avsluttet forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 1. oktober 2009 #6 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har fått oppleve hvordan det er å være sammen med en kjent person. ( Ikke herfra, men i et annet land. ) Uansett, det var noen spesiellte situasjoner jeg aldri kunne forestille jeg skulle oppleve. Bl.a at vi ble "jaget" av noen gale jenter som skulle ta bilde og ha autograf. Jeg opplevde også å bli tatt opp på scenen under en konsert, og det var bare helt absurd å stå å se på en konsert, å vite at det var kjæresten min. Det var en spennende tid, men det var absolutt en stor bakside med det hele. For det første, så ble etterhvert ganske tungt. Jeg følte meg tilside satt, og jeg kunne ikke annet enn å finne meg i det. Han var også veldig tilbakeholde med meg blant "publikum". Vi kunne aldri vise vår kjærlighet for å si det sånn, pga at han gikk igjennom en skilsmisse...Ja, masse sånt tull. I tillegg kan kjendiser, spesielt de som er blitt kjendiser i løpet av sitt voksne liv, være store egoister. Det dreier seg mest om seg selv, i bunn og grunn. Og likevel klager de på at " ingen forstår meg..." Whatever. Det er i allefall slutt nå, og det var nok best ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
canya Skrevet 2. oktober 2009 #7 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Utrolig nok så har jeg gjennom myspace og en msn live hjemmesida mi, fått kontakt med 3 forskjellige kjendiser!! Utrolig hva slags verden internett kan åpne om man bare har flaks! Edit: ja nå får det bare holde med det. Ingen navn. Endret 2. oktober 2009 av canya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 2. oktober 2009 #8 Del Skrevet 2. oktober 2009 Både jeg og lillebror har blitt tatt FOR å være kjendiser. Teller det? Vi ligner visstnok på både den ene og den andre. Jeg har skrevet autografer for både KateWinslet og Sophie Dahl... Blitt sprunget etter på gata og fått ropt navn etter meg som jeg har måttet dra hjem og google. Ellers har jeg datet eksen til Samantha Fox, selv om jeg ikke akkurat vet om det er noe claim to fame.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Afaia Skrevet 2. oktober 2009 #9 Del Skrevet 2. oktober 2009 Vært på date med en steinrik kar. Han var helt vanlig og jordnær, bortsett fra at han absolutt insisterte på å betale middagen. Han var vant til å omgås kjendiser og "fiffen", noe som er så langt fra min verden som det kan bli. Følte meg egentlig ikke så komfortabel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cynthia Skrevet 2. oktober 2009 #10 Del Skrevet 2. oktober 2009 Har hatt en kjendistype som har vært interessert (møtte ham i jobbsammenheng så kan ikke gi ut navn her). Har også intervjuet andre som har bedt meg ut på øl/afterpartys/lignende, men alltid takket nei. Noen ganger har jeg hatt mistanke om at det ligger flørtende undertoner bak, andre ganger ikke. Disse har jeg kun møtt i jobbsammenheng, jeg tilhører ikke noe kjendismiljø til vanlig. Ellers har vel flere av exene mine vært det man kaller veldig velstående. Det kommer vel av at vi har delvis samme bakgrunn, og en del til felles. Jeg ser ikke på dem som annerledes enn andre gutter. Jeg kunne like gjerne ha datet en forfatter eller murer uten egenkapital, så lenge jeg følte at de brant for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. oktober 2009 #11 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Tråden er ryddet for utenomsnakk og utlevering av personer iht reglene. Yvonne (mod) Endret 2. oktober 2009 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jounma Skrevet 2. oktober 2009 #12 Del Skrevet 2. oktober 2009 Har vært sammen med exen til Lene Marlin. Men, det funka ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. oktober 2009 #13 Del Skrevet 5. oktober 2009 Både jeg og lillebror har blitt tatt FOR å være kjendiser. Teller det? Vi ligner visstnok på både den ene og den andre. Jeg har skrevet autografer for både KateWinslet og Sophie Dahl... Blitt sprunget etter på gata og fått ropt navn etter meg som jeg har måttet dra hjem og google. Ellers har jeg datet eksen til Samantha Fox, selv om jeg ikke akkurat vet om det er noe claim to fame.... Kristian82 er svært svært imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 5. oktober 2009 #14 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kristian82 er svært svært imponert! Brisker seg... Selv om jeg vel er en drøy meter høyere enn henne, så har vi vel et par andre fellestrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. oktober 2009 #15 Del Skrevet 5. oktober 2009 Brisker seg... Selv om jeg vel er en drøy meter høyere enn henne, så har vi vel et par andre fellestrekk. Kristian82 er eeenda mer imponert. :hakeslepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 5. oktober 2009 #16 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kristian82 er eeenda mer imponert. :hakeslepp: Vi er kvinner, for eksempel. Også har en av oss ikke bart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 5. oktober 2009 #17 Del Skrevet 5. oktober 2009 Brisker seg... Selv om jeg vel er en drøy meter høyere enn henne, så har vi vel et par andre fellestrekk. Du skryter fælt av dem gitt! hehe Men ellers syns jeg ikke ekser er mye å skryte av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 5. oktober 2009 #18 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vi er kvinner, for eksempel. Også har en av oss ikke bart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 5. oktober 2009 #19 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du skryter fælt av dem gitt! hehe Men ellers syns jeg ikke ekser er mye å skryte av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 5. oktober 2009 #20 Del Skrevet 5. oktober 2009 Øhm, det var ikke min eks. Det var eksen til Samantha Fox. Og jeg aner ikke hva du tenker på, Steinar, jeg snakket om den store fordelen at en av oss ikke har bart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå