Ninen Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Jeg skal henge opp en plakat og vil bruke slike plastlister som træs på øverst og nederst på plakaten. Noen som vet hvor jeg får tak i det?
Gjest heppa Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 Se her evt her http://www.kapstad.com/display.aspx?menuid=68
Ninen Skrevet 30. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2009 Takk... Jeg har prøvd å google. De listene har jeg sett, men det jeg var ute etter, var den gammeldagse smale typen som er veldig lett, med bare en ståltrådbøyle på midten til å henge opp i, og bare en enkel plastlist nederst. Jeg har ikke sett det på mange år, så jeg vet ikke om de fortsatt selges. Hvis noen vet nøyaktig hva det heter - eller i alle fall hvilken type butikk jeg burde begynne å spørre i, hadde jeg blitt glad.
Gjest padawan Skrevet 30. september 2009 #5 Skrevet 30. september 2009 det er ganske vanlig å ha i bokhandelen. spør etter heftemasse.
Gjest Gjest_Spurv_* Skrevet 30. september 2009 #6 Skrevet 30. september 2009 Der de har plakater har de som regel lister... Har sett det hos bokhandelen, lekebutikker og platebutikker.
Ninen Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2009 Flott, tusen takk. Får prøve hos et par bokhandler Om ikke jeg finner sånne lister, går jeg nok for den heftemassen.
Gjest padawan Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 det finnes kroker du kan "hekte" fast i takistene som du får hos jernvarebutikker men det krever at du har spesiellt takister som er til dette.
Ninen Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. oktober 2009 Det jeg er ute etter, er noe sånt, men jeg vil gjerne slippe å bestille over nett hvis det kan kjøpes i butikk. (Jeg har omsider funnet det engelske navnet på dem, men er fortsatt ikke sikker på det norske.) Ikke for å unngå hull i veggen, men fordi (spesielle grunner) denne plakaten ikke kan ha ramme der den skal henges opp. Dermed vil jeg helst ha sånne plastlister, men det går også med heftemasse - som jeg ser har sluttet å lage flekker på veggene siden sist jeg brukte det.
Strix Skrevet 1. oktober 2009 #10 Skrevet 1. oktober 2009 Hmm, nesten så man kan lure på om det er gått av markedet/moten i Norge. Fant denne siden, men da må du på nett igjen Ebay er jo et veldig godt alternativ da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå