Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi har nå prøvd å bli gravide en god stund nå.. uten hell..

Noen som har noen geniale tips ?

Begynner liksom å miste litt motet...

Vi har hatt en litt tøff vår/sommer. Sambo's bestevenn døde fra oss, og sambo har vært mye lei seg pga dette, og vi har stressa litt med å pusse opp huset... Kan dette hatt noen innvirkning ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da, ikke koselig å høre om dødsffall.....og desverre kan sånne ting stoppe prøvingen opp.....kanskje litt på humøret for :sengekos: og stress har jo vist seg å ikke hjelpe heller da....har man gått på hormonprevensjon kan det også ta lang tid å bli gravid...

Min anbefaling er å pleie hverandre, vise hvorfor man er sammen og nyte det man har.......enkle ting som å forandre litt på daglige rutinen....ta en steringlys middag på en mandag.....hjelper det faktisk! Har hørt at sunn mat, trening er jo godt for å øke sjansen, og har også hørt noe bra om Damiana og Wild Jam, men har ikke brukt dette selv enda........ :)

sender deg :klemmer:

Skrevet

Takk :)

Vi får vel bare humpe videre.. ;)

Og nyte en laaang ferie nå i oktober :D

Må jo si det er litt frustrerende at en av mine venninner startet prøvingen 2-3 mnd etter meg, og er nå over 13 uker på vei, selv om jeg selvfølgelig er kjempe glad på deres vegner da.. :)

klem tilbake :D :klemmer:

Skrevet

kjenner meg igjen her gitt :(

har begynt å miste trua selv...

nå har jeg begynt på vitex som skal fremme eggløsning, samt eggløsningstester.

ellers spiser vi begge sunt, lite alkohol og kaffe hehe!

Skrevet

Gå til legen begge to for å få sjekket at alt er OK m forplantingsevnen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...