Gjest Sisiliane Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Ja, nå vurderer jeg å bytte hudpleieserie (igjen), men det er virkelig en jungel der ute og jeg er for tiden ganske forvirret. Jeg er 25 år, har forholdsvis normal hud. Noen ganger litt kviser, har en del sorte prikker, litt eksem og til tider også litt tørr hud. Nå leter jeg etter hudpleieprodukter som kan 1) fjerne noen av de sorte prikkene og 2) forebygge rynker og kanskje fjerne noen av de fine linjene jeg allerede har. Jeg har forstått det sånn at fruktsyrer er det som gjelder hvis man skal se forandring på huden. Men det er jo også forskjellige typer fruktsyrer. Hvilke passer best til en hud som er litt utsatt for eksem? Jeg har hørt om MD Formulations, Exuviance og Jan Marini. Har forstått det slik at sistenevnte merke kanskje er litt sterkere? I så fall er det kanskje best å forsøke noe annet først? Får man rød hud av disse fruktsyrene eller er det mulig å finne produkter som jobber mer i det "skjulte"? Håper noen av dere kan dele deres kunnskap og/eller erfaring med meg, for jeg er helt grønn. Har forsøkt å lese litt på nettet, men det er jo så vanvittig mye forskjellig informasjon og forskjellige meninger.
Gjest Malen Skrevet 28. september 2009 #2 Skrevet 28. september 2009 Jeg vil anbefale deg Jan Marini. Jeg har brukt dette merket i 1 år og er veldig fornøyd. Jeg vet ikke hvordan merket er iforhold til de andre merkene du nevnte men jeg føler ikke at Jan Marini er spesielt sterkt. Bruker Mene & Moy sine produkter nå, og de er endel sterkere.. Fra Jan Marini vil jeg anbefale bioglycolic cleanser, bioglycolic bioclear lotion/ cream og antioksidant face protector (SPF 30). Veldig gode produkter! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå