Gå til innhold

hvordan få orgasme? hvordan vite om man har hatt det?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest Malin
Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 18 år som sliter med orgasme under samleie og når jeg onanerer.

Jeg aner rett og slett ikke om jeg noen gang har fått orgasme. Er det noen spesifikke svar på det eller er det absolutt individuelt?

Også har det seg sånn at jeg blir sinnsykt kåt når jeg må tisse, så det skjer ofte at jeg onanerer når jeg må tisse lissom og da hender det jeg "tisser" på meg! Og det føles kjempe deilig ut.

Det var en gang jeg onanerte og jeg fikk en sykt deilig følelse igjennom kroppen og jeg begynte å skjelve og så "scwerta" jeg.(aner ikke hvordan det skrives, men regner med dere forstår det). Men etter det så har jeg aldri følt det sånn igjen da, så jeg aner lissom ikke om jeg kom eller om jeg tissa litt på meg?

Jeg ønsker så sterkt å få oppleve noe sånt jeg også lissom. Når jeg og venniner prater om sex så sitter lissom dem å prater om hvor deilig det var å komme 4 ganger på en økt osv. mens jeg sitter der med et surt smil om munnen og aner ikke om jeg noen gang har kommet?

Noen som har noen råd til meg eller kan hjelpe meg? :trist:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. det du beskriver er orgasmer. Når du får den vidunderlige følelsen som sprer seg igjennom kroppen, og skjelver er det en orgasme. :)

Når du opplever det samtidig som du "tisser" på deg, er det en utløsning. Du kan google kvinnelig ejakulasjon så finner du masse informasjon om dette.

Slapp av og nyt, så kommer orgasmene lettere.

Skrevet
Hei. det du beskriver er orgasmer. Når du får den vidunderlige følelsen som sprer seg igjennom kroppen, og skjelver er det en orgasme. :)

Når du opplever det samtidig som du "tisser" på deg, er det en utløsning. Du kan google kvinnelig ejakulasjon så finner du masse informasjon om dette.

Slapp av og nyt, så kommer orgasmene lettere.

Tusen takk for svar :klemmer:

Skrevet

http://www.amazon.com/Breathing-Ecstasy-Fi...6541&sr=1-1

Denne lille boken vil hjelpe deg med det. Den lærer deg å puste "riktig" når du har sex/onanerer og det tre/firedobbler nytelsen og sjansen for å få orgasme minst. I tillegg lærer den deg hvordan du skal bevege hoftene dine på en måte som hjelper til enda mere.

Du kan også kjøpe en bok av Betty Dodson på nettet. Hun er ekspert på hvordan kvinner skal få orgasme ved onani.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...