Radiohead Skrevet 3. oktober 2009 #21 Skrevet 3. oktober 2009 Når eg leser innleggene til alle dere som er gift og elsker uten at ektemann/kvinne vet om det, lurer eg fælt på om dere har noe moral i det hele tatt. Greit nok at det ikke skader så lenge de ikke vet det, men er det ingen dårlig samvittighet ute og går? Kunne aldri falt meg inn å røre en annen dame enn den jeg var sammen med og dette håper jeg hadde vært gjensidig. Hvis jeg hadde funnet det ut på en måte, ville jeg blir fullstendig knust. Tenk på den dere er gift med og kordan h*n ville hatt det hadde h*n funnet det ut. Stakkars.
Snipa Skrevet 3. oktober 2009 #22 Skrevet 3. oktober 2009 Radiohead: Folk er forskjellige, og med ulik moral. Jeg synes f.eks. det er forferdelig at voksne folk gidder å tatovere seg, men jeg orker ikke å moralisere noe over det. De velger sjøl. Så lenge folk ikke gjør noe ulovlig, så får de gjøre som de vil. Og for å svare på hovedtemaet: Ja, jeg har hatt elsker(e) som singel, men etter et par år ble det litt komplisert følelsesmessig. Og ja, jeg kunne vurdere det igjen, som singel. Ikke hvis jeg var i et forhold, tror jeg. Kankje.
Radiohead Skrevet 3. oktober 2009 #23 Skrevet 3. oktober 2009 Ja, skjønner det at folk er forskjellig. Men det er ikke mindre synd på partneren til de som driver på sånn som dette, så lenge de ikke vet om det og ikke har gitt grønt lys for slik oppførsel. Sjelen min er nok litt for sart for å høre sannheten. Ender ofte med å bli lei meg for at folk kan være som de er etter å ha lest på kg
Radiohead Skrevet 3. oktober 2009 #24 Skrevet 3. oktober 2009 Føler liksom man aldri kan stole på partneren sin. De fleste driver visst bak ryggen på sin kjære uten at det helt går opp for de kor såret og kor lei seg begge parter kan bli når det først blir oppdaget.
Snipa Skrevet 3. oktober 2009 #25 Skrevet 3. oktober 2009 Føler liksom man aldri kan stole på partneren sin. De fleste driver visst bak ryggen på sin kjære uten at det helt går opp for de kor såret og kor lei seg begge parter kan bli når det først blir oppdaget. Klart du kan stole på partneren din. De fleste driver IKKE bak ryggen på sin kjære. Ikke ta denne tråden for god fisk, her svarer jo de som har eller kunne tenke seg det. Hvis tråden het "Elskere - mange som IKKE har", så hadde den blitt lengre, tror jeg.
Gjest Chrizzy Skrevet 3. oktober 2009 #26 Skrevet 3. oktober 2009 Man må bare snu litt på tankegangen, det er flere som er trofaste en utro. Det hjelper!
Gjest elskerinne Skrevet 3. oktober 2009 #27 Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har en elsker, og er samboer... Elskeren er gift... Hos oss er det litt samvær, men mest for sexens skyld...
Gjest Gjest_Are_* Skrevet 3. oktober 2009 #28 Skrevet 3. oktober 2009 Til dere som har elskere: Er gresset så mye grønnere på den andre siden, og må man over bekken etter vann?? Jeg er gift med den samme som jeg stormforelsket meg i for 7 år siden, og elsker henne fortsatt. Har prøvd andre fitter før henne, men mener at en fitte er en fitte uansett omden er plassert i ræva på en ku. Å ha en elsker/elskerinne er starten på slutten på et forhold, og et tegn på at noe ikke er som det skal. Dette er min mening, men det er mulig jeg tar feil. Kan det komme noe positivt ut av å ha en elsker/elskerinne?? I mine øyne Nei, men som sagt, det er mulig jeg tar feil. Are...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå