Gå til innhold

Elskere...mange som har?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt elskerinne ganske lenge nå og syns det gir en utrolig spenning i hverdagen. Vi er begge i hver våre forhold, og begge er åpne om det.

Når jeg snakker med venner og jobbkollegaer virker det som om det å ha en elsker/elskerinne ikke er så veldig uvanlig...

Hvordan er det her inne? Mange som har en elsker/elskerinner? Hvilke erfaringer har man?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjestemannen_*
Skrevet

Har hatt elskerinner innimellom og syns det har fungert veldig bra!

Men tror dette er veldig individuelt, og for noen passer det ikke i det hele tatt.

Gjest Gjest_Trallala_*
Skrevet

Jeg har elsker. Er gift, og min mann vet ikke om det. Fungerer veldig bra. Det man ikke vet har man ikke vondt av. Vi har snakket hypotetisk om det, og min mann sier han ikek vil vite om det dersom jeg er utro.

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Jeg ser ikke helt behovet for en elsker når jeg er gift og har verdens beste mann hjemme.

Synes litt synd på dere som må utenfor husets fire vegger for å bli tilfredsstilt.

Skrevet

Tror ikke at jeg hadde fikset å forholde meg til to menn seksuelt. Jeg må ikke nødvendigvis være forelsket eller i forhold for å ha sex, men jeg har ikke sex med menn jeg ikke finner atraktive. Og det er jo gjerne sånn at man etterhvert blir forelsket i noen man både liker og har sex med...

I tillegg må da dobbelspillet og løgenene (for de må det jo bli noen av???) gjøre noe med forholdet også? Og en selv som menneske?

Har heller ikke inntrykk av at det er spesielt vanlig å ha elsker\elskerinne. I hverfall ikke å snakke åpent om det.

Skrevet

Jeg har kun hatt en elsker når jeg ikke er i et forhold.

Skrevet

Jeg har, som gjesten over, hatt elsker når jeg ikke har vært i forhold. det kan være spennende nok bare det.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Samboeren og jeg deler på en mannlig elsker vi, noen ganger er vi 3, andre ganger møtes bare de 2 og ved et par anledninger har vi gutta møttes alene.

Neste prosjekt blir å finne en kvinne som kan ha en tilsvarende rolle, men det skal visstnok være vanskeligere å oppdrive :) Vel, no pain no gain.

Skrevet

Ville aldri gjort dette mot jenta min, skjønner ikke helt vitsen. Hadde jeg hatt lyst til det så hadde jeg ikek vært sammen med henne. Hva er vitsen med en smaboer da?

Skrevet

Jeg er i et fast forhold og klarer meg helt utmerket med ham.

Har ingen elsker, har ikke hatt noen elsker og ønsker meg ingen elsker.

Hadde mannen min hatt en hemmelig elskerinne, og jeg hadde funnet ut av det, ville han ikke vært mannen min lenger.

Skrevet

Nei, jeg har ingen elsker og har heller ingen planer om å skaffe meg en. Jeg er forresten veldig motstander av det, vel og merke de som går bak ryggen på partneren sin. Faktisk kan kjennskap til en slik side hos et menneske få meg til å få fullstendig avsmak fra denne personen uansett hvor allright vedkommende er på alle (andre) måter. Hvis man har et såkalt åpent forhold blir det selvsagt noe annet.

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet
Har hatt elskerinne ganske lenge nå og syns det gir en utrolig spenning i hverdagen. Vi er begge i hver våre forhold, og begge er åpne om det.

Når jeg snakker med venner og jobbkollegaer virker det som om det å ha en elsker/elskerinne ikke er så veldig uvanlig...

Hvordan er det her inne? Mange som har en elsker/elskerinner? Hvilke erfaringer har man?

Er helt vanlig. De fleste har det, samtidig som de har et forhold hjemme. Det går vanligvis helt greit for den som en er i forhold med har som oftest elsker også.

Enkelt og greit, helt normalt. Alle gjøre det, så det er ingenting å skamme seg over.

Skrevet
Er helt vanlig. De fleste har det, samtidig som de har et forhold hjemme. Det går vanligvis helt greit for den som en er i forhold med har som oftest elsker også.

Enkelt og greit, helt normalt. Alle gjøre det, så det er ingenting å skamme seg over.

Har de fleste det? I såfall; hvor har du hentet disse opplysningene i fra?

Jeg er temmelig sikker på at mange fler er det en statistikken viser er eller har vært utro. Dette betyr igjen at du ikke har så mye statistikk å vise til fordi disse tallene ikke bør anses som relle...?

Er dette en påstand du kommer med fordi du selv går bak ryggen på dama di og at du derfor finner det tryggest å tenke at det er ok fordi "alle andre" gjør det? Få opp øynene mann!

Skrevet

Nei kunne ikke tenkt meg å hatt en elsker - dvs når jeg er sammen med min nåvärende samboer.

För kunne jeg absolutt tenkt meg det, men jeg var langt fra tilfredstillt i det forrige forholdet også.

Pr i dag blir jeg tilfredstillt mer enn godt nok, så en til er ikke nödvendig.

Han sier at han fantaserer om at en annen mann tar meg, men bare en gang og ikke noe varig. Når det kommer til jenter så har jeg tillatelse til å ha sex med dem.

Men föler ikke for noen andre enn ham akkurat nå uansett.

Skrevet

Kunne aldri tenkt meg å ha en elsker når jeg selv er i forhold, og får jeg vite at noen som er i forhold har en elsker eller ellers er utro, så er ikke den personen noen jeg ønsker å ha blant mine venner.

Skrevet

Jeg kunne tenke meg en elskerinne - tror jeg. Jeg er redd jeg har lett for å bli engasjert i de jeg har sex med. Men det hadde vært en bra greie - som singel vel og merke. Også virker det som det er mange om beinet. Får i blant inntrykk av at jenter vasser i tilbud om uforpliktende sex. Sånn er det ikke her hos meg. Hvor har dere funnet deres elsker(inne)?

Gjest Gjest_Tulla_*
Skrevet

Jeg fant min på cupido.no

Jeg var veldig tydelig på hva jeg ønsket. Ikke bare å møtes og ha sex, men å tilbringe litt tid sammen og gjerne sove over. Jeg tenner på det mentale og ikke fullt så mye på kropp. Altså så er det viktig at det mentale stemmer.

Skrevet

Ja, selvsagt. Ektemannen vet ikke om elskeren. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...