Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #1 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg har et mega stort telefonskrekk problem. Jeg klare bare ikke ta telefonen hvis vedkommende ikke ligger i telefonlista. Hvis den som ringer er så heldig å ligge i telefonlista (og der er det ikke mange gitt), kan jeg glatt finne på å bryte samtalen og si det var drit dårlig dekning. Dager da jeg vet at det er mange som kommer til å ringe, bursdager osv., fy fae## da, da slår jeg av hele greia. Jeg blir rett og slett møkk dårlig når telefonhelv... ringer, jeg orker bare ikke ta den. Jeg har ikke telefon hjemme, kun en museum model av en mobiltelefon, tror den er fra begynnelsen av 90-tallet. Den er stor som en murstein, så hvis noen har ringt meg kan jeg si den lå hjemme, jeg orka bare ikke å ta den med. Jeg har ikke prata med noen lege om dette enda, da jeg er redd for å bli sperra inne på lukka avdeling. Jeg håper noen har gode råd å gi, jeg makter bare ikke dette lenger :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 13. august 2003 #2 Del Skrevet 13. august 2003 Hvis det er et så stort problem for deg som det høres ut bør ta kontakt med legen så du kan få hjelp. Du trenger ikke være redd for å bli sperret inne, du må være VELDIG syk før du blir tvangsinnlagt. Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2003 #3 Del Skrevet 14. august 2003 Takk for rådet Englepusen. Tror jeg er VELDIG syk, så da er vel tvangsinnleggelse siste utvei da. Mulig jeg må tilbringe de neste åra neddopa med arma surra fast til senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 14. august 2003 #4 Del Skrevet 14. august 2003 hei sann. du har telefonangst, men det er ikke noen alvorlig sykdom og du blir ikke tvangsinnlagt på den måten. skal du klare å tvangsinnlegges må du være til fare for deg selv eller dine omgivelser. forslag: fortell fastlegen din at du har angstproblemer som går ut over dine muligheter til å leve et 'vanlig' liv, og forlang at han/hun henviser deg til psykolog eller psykiater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå