Knøttet Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Generelt ville jeg sagt "ute". Man vet aldri hvem man møter på nett, kjemien som er god på nettet kan være ikke-eksisterende irl, og den pene jenta kan i verste fall være en mann eller mye eldre eller yngre enn hun sa, og vice versa med menn. Men når det er sagt må jeg innrømme at jeg har møtt flere av mine tidligere kjærester og min mann gjennom internett, uten å møte på en eneste ekkel person som har latt som han var noe annet enn han var. Jeg har jo hatt noen rare ekskjærester også, men det er ikke pga jeg fant de på nett. En kjæreste er nok greiest å finne ute, på en fritidsaktivitet, på kaféen, butikken eller lignende. Jeg er skeptisk til å finne noen på byen, de fleste der er vel ute etter bare én ting, og ikke noe forhold, selv om det finnes unntak fra regelen.
Anglofil Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Jeg fant min over nett, men det er vel strengt tatt litt opp til hva man føler selv og ens egne erfaringer. Om man ikke er så glad i å gå ut og sjekke, kan f. eks nettet være en grei start om ikke annet. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå