Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #1 Skrevet 13. august 2003 Hei, lurer litt på hvordan smertene er når livmoren utvider seg ved graviditet. Er det krampe- lignende smerter? Eller stikker det til? Og sånn ca. hvor er det det gjør vondt? Gjør det vondt konstant? Og i hvilken uke kommer dette? Jeg vet at dette kan være individuelt, men håper at noen tar seg tid til å svare meg! Jeg er et par dager over mensen, og har hatt vondt imagen fra tid til annen. Har ikke lyst å teste enda, for jeg er usikker på hvilken dag jeg fikk mensen sist. (Det var ferie og jeg glemte å skrive opp...) Vennlig hilsen usikker
Gjest nillepille Skrevet 13. august 2003 #2 Skrevet 13. august 2003 Hei! Da jeg var gravid hadde jeg disse smertene.....minnet om de smertene jeg som regel har dagen eller dagene før jeg får mensen. Trodde derfor at mensen straks kom. Jeg er ikke så nøye på oversikt over når mensen kommer, har en syklus på rundt 33 dager, det var rundt den tiden smertene dukket opp og jeg regnet da med mensen. Smertene var slike "murringer" i mage/rygg typisk mens egentlig, de var ikike like intense eller tilstede hele tiden men de det føltes slik (husker ikke helt)...men da det hadde gått over en uke og jeg viste jeg normalt skulle ha fått mensen begynte jeg å lure......tok en test som var sterkt positiv. Tok faktisk en test ca 11/2 uke før som var neg. Bør vel egentlig kartlegge menssyklus i stedet for å "gjette"/føle meg til!!!...... Lykke til !!
Gjest Aradia)O( Skrevet 13. august 2003 #3 Skrevet 13. august 2003 For min del så så fikk jeg det rundt den tiden jeg normalt skulle ha fått mensen. Det varte i to uker ca. Så stoppet det litt over en uke. Men nå har jeg fått det tilbake. Hos meg kommer og går det med gjevne mellomrom. Det begynte med murring, så litt stikking og nå føles det som om noen strekker og tøyer i muskelen. (Det er jo strengt tatt det som skjer i praksis også da...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå