Tiriltunge Skrevet 23. april 2002 #1 Del Skrevet 23. april 2002 Kjæresten min og jeg har begge en fantasi om å bringe en mann til inn i sexlivet vårt. Men, fantasien er litt forskjellig. Jeg drømmer om en "ekte" trekant, å bli tatt av to menn samtidig. Men, det virker som om kjæresten min mest vil se på, se at en annen gir meg nytelse. Akkurat den delen er jeg litt skeptisk til, da jeg egentlig ikke vil ha noen annen enn ham (hadde det gått an ville jeg hatt to av ham samtidig ). Jeg er litt usikker på om jeg i en sånn situasjon ville ha klart å slappe av og nyte som jeg skulle, eller om jeg bare ville tenkt på kjæresten min og hvordan han opplever situasjonen. Og hva om han virkelig får problemer med det? Tenk om jeg virkelig nyter den andre mannen såpass at kjæresten min blir sjalu/får problemer med dette i ettertid. Jeg vil ikke risikere å gjøre noe som kan ødelegge det fine forholdet vi har. Jeg har snakka med han om dette, men han påstår bare hardnakka at dette ikke vil bli noe problem. Jeg vet ikke helt, jeg. Noen som har noen gode råd?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #2 Del Skrevet 23. april 2002 Dette temaet diskuteres nå i samlivsforumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 23. april 2002 #3 Del Skrevet 23. april 2002 http://kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php...c=4241&forum=16 Hær er det mange svar fra før av12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 23. april 2002 #4 Del Skrevet 23. april 2002 Så mange forskjellige preferanser jeg leser om her inne... *sukk* Samboeren din gir med andre ord grønt lys for at du skal ha sex med en annen... men han vil se på? Det må jo være en form for seigpining, mener jeg. Jeg hadde "dødd" hvis min samboer hadde hatt sex med en annen. Jeg mener at sex hører sammen med EN - 1 person som jeg elsker og som elsker meg. Etter hvert har jeg inntrykk av at det er en gammeldags holdning. Jeg skjønner ikke at noen vil trekke inn en tredje person i sitt sex liv! En ting er å fantasere om det, en helt annen ting er å gjøre det. En ting er å tro på forhånd hvordan en vil reagere, en helt annen er kanskje hvordan man reagerer. Du må i alle fall være forberedt på at forholdet i verste fall ryker hvis du har sex med en annen foran øynene til samboeren din. Hvorfor skal vi stadig forskyve grensene i oss selv?? Jeg skjønner ikke det. JEG kan i alle fall ikke tenke meg å ha sex med andre enn min kjære, og for hans del så håper jeg at han ikke tenker at han kan heller Jeg vil råde deg til å la fantasi være fantasi... og mitt råd er selvsagt basert på mine verdier og min moral... og virker kanskje snerpete på deg... Men det er vel ut fra oss selv vi råder?? Lykke til med kjærligheten...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 23. april 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 23. april 2002 Anonym/Lottemor: Jeg er klar over den andre tråden, men følte at jeg ikke ville "trenge meg på" med mine problemer i den tråden. Dessuten føler jeg vel at dilemmaet her er noe litt annet. Cassandra: Jeg ville også dødd hvis samboeren min hadde sex med en annen. Det er overhode ikke aktuelt, og det har jeg også sagt til ham. Nå er jeg da også så heldig(?) at vi begge har den samme trekantfantasien, altså en mann til og ikke ei jente til. Og, jeg skjønner utgangspunktet ditt om at sex skal være noe man har sammen med den man elsker. Nå vil da også jeg helst det, bare at jeg vil ha en annen samtidig også. Kanskje litt vanskelig å se skillet der... Men jeg tror du har mye rett i innlegget ditt, fantasier bør vel kanskje forbli nettopp det, nemlig fantasier. Jeg er livredd for reaksjonene hans dersom vi faktisk skulle prøve det ut. For, som du sier, det er en ting å tro hvordan man vil reagere, en helt annen hvordan man faktisk gjør det. Hmm, må visst tenke litt mer over dette, og, ikke minst, _snakke_ mer om dette... Uansett, takk for responsen, alle tre! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wynia Skrevet 29. april 2002 #6 Del Skrevet 29. april 2002 Dette er absolutt å anbefale! Men pass på å gi nok oppmerksomhet til mannen din oxo... Men go for it! En utrolig opplevelse venter deg Har gjort det flere ganger, og det har bare styrket sexlivet vårt... Herlig å være midtpunkt mellom to menn! For ikke snakke om å bli tatt av to samtidig - sandwich altså - det er bare helt sinnsykt... Nei, må slutte å tenke på dette nå, lenge til jeg skal hjem enda! Wynia 1212[ Dette Innlegg er endret av: Wynia den 2002-04-29 16:23 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbfun Skrevet 30. april 2002 #7 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg har aldri prøvd det i virkeligheten, men i fantasien har jeg gjort det ofte. Fantaserer ikke så mye om dette med min kone (av helt andre grunner) men helst om unge (18-20) gutter og en ex. av meg. WOW! Tanken på at hun blir r... Er det andre menn som tenker som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå