Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #101 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det finnes ikke stygge jenter, bare blinde menn. For meg er alle kvinner like vakre som en rose i måneskinnslys. Jeg vil spise opp alle kvinner fordi de er så pene og fine. Hvis noen sier til en av mine kvinner at hun er stygg er det bare ford hun er missunnelig og vil ha meg. Alle kvinner er hjertelig velkomne inn i min åpne favn der jeg skal ta vare på dere som om dere hadde vært et lite lam som er tatt fra moren sin. Jeg vil charmere dere i senk slik dere blir mo i knærne, og kysse dere lett på munnen. :rødme: Å neei...Casanova med rosen i munnen er tilbake! Slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 26. oktober 2009 #102 Del Skrevet 26. oktober 2009 Liker ikke å kalle folk stygg. Jo det finst folk som jeg må bare se på fordi de ser så stygg ut, men prøver å tenke at det er det på innsiden som teller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EnGuttSomPulerMangeJenter Skrevet 26. oktober 2009 #103 Del Skrevet 26. oktober 2009 Stygge jenter i mine øyne er jenter som ikke tar var på seg selv. Det vil si jenter som røyker,snuser og drikker mye alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå