Max Magnus Skrevet 5. oktober 2009 #81 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Hva er en stygg jente. Utseendemessig? http://www.grimmemennesker.dk/data/media/2/ugly.jpg Endret 6. oktober 2009 av Mrs Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Max Magnus Skrevet 6. oktober 2009 #82 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Har jeg sett "blågrønne stålbeslåtte pinnsvin" som jeg aldri ville vurdert å stappe i køya, som nesten blir vakre av sjarmsmil og et vinnende vesen. I min verden finns de jeg synes er pene, og resten. Stygge blir kun de som gjør seg uspiselige, enten pga mangel på forståelse av hva et minimum av hygiene innebærer, eller de er stridige, nedlatende, falske eller beiske. Nå lyver du så det renner av deg. Det finnes ikke mennesker som aldri synes andre mennesker er mindre pene. Denne jenta blir ikke akkurat penere av et sjarmerende smil: http://www.grimmemennesker.dk/data/media/2/me3.jpg Denne mannen kan være verdens hyggeligste for alt vi vet: http://www.grimmemennesker.dk/data/media/1/30licew.jpg De blir ikke penere av den grunn! Endret 6. oktober 2009 av Mrs Shorty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smurfen Skrevet 6. oktober 2009 #83 Del Skrevet 6. oktober 2009 har ikke lest noe her jeg, men for både menn å damer gjelder et par enkle regler: -vask deg -stell neglene -løft haka (paralelt med gulvet.. alltid) -puss tennene -smil -symetriske øyenbryn -lær å kjenne din ansiktsform, smink deg/gro skjegg så det harmonerer med ansiktet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 6. oktober 2009 #84 Del Skrevet 6. oktober 2009 img-tagger er fjernet iht reglene Mrs Shorty, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 6. oktober 2009 #85 Del Skrevet 6. oktober 2009 har ikke lest noe her jeg, men for både menn å damer gjelder et par enkle regler: -vask deg -stell neglene -løft haka (paralelt med gulvet.. alltid) -puss tennene -smil -symetriske øyenbryn -lær å kjenne din ansiktsform, smink deg/gro skjegg så det harmonerer med ansiktet ditt. Hvis folk skal henge seg opp i dette - blir det ikke litt som å gå med nesa i sky da? eller litt som en robot? Dersom ikke dette er naturlig for en vil man jo få en slik effekt. ..men jeg tror at jeg egentlig skjønner hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #86 Del Skrevet 24. oktober 2009 jeg har litt firkantet kjeve... er det veldig avgjørende for utseende til en jente ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wilhelm Skrevet 24. oktober 2009 #87 Del Skrevet 24. oktober 2009 Etter min smak er en "stygg" jente en nokså overvektig jente med kort/stutt/bred oppstoppernese og guttekort hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 24. oktober 2009 #88 Del Skrevet 24. oktober 2009 En stygg jente er først og fremst en ustelt, ufeminin jente som ikke tar vare på kropp og utseende. De fleste jenter kan se ok ut med litt sminke, pene klær og kledelig hårfrisyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #89 Del Skrevet 24. oktober 2009 jeg har litt firkantet kjeve... er det veldig avgjørende for utseende til en jente ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #90 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nå lyver du så det renner av deg. Det finnes ikke mennesker som aldri synes andre mennesker er mindre pene. Denne jenta blir ikke akkurat penere av et sjarmerende smil: http://www.grimmemennesker.dk/data/media/2/me3.jpg Denne mannen kan være verdens hyggeligste for alt vi vet: http://www.grimmemennesker.dk/data/media/1/30licew.jpg De blir ikke penere av den grunn! Jeg har da sett verre enn disse to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 24. oktober 2009 #91 Del Skrevet 24. oktober 2009 Denne jenta blir ikke akkurat penere av et sjarmerende smil: http://www.grimmemennesker.dk/data/media/2/me3.jpg Denne mannen kan være verdens hyggeligste for alt vi vet: http://www.grimmemennesker.dk/data/media/1/30licew.jpg haha ler meg i hjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #92 Del Skrevet 24. oktober 2009 jeg har litt firkantet kjeve... er det veldig avgjørende for utseende til en jente ? Ja, jenter som har firkantet form på kjeven blir ansett som veldig maskuline. Det er ikke fint! Jenter bør se ut som jenter: en liten og nett hake er mer feminint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 25. oktober 2009 #93 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) jeg har litt firkantet kjeve... er det veldig avgjørende for utseende til en jente ? Det er vanskelig å si sånn uten å ha sett deg. Kanskje ikke så lurt å spørre om noe sånt her, og når du først har gjort det er det viktig at du tar de svar du får med en stor klype salt. Om jeg skulle svart måtte du nesten lagt ut en link til et bilde av en jente med en slik kjeve. Endret 25. oktober 2009 av Cuckold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 25. oktober 2009 #94 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ok, la oss si at det er slik som du hevder. Men hvor skal man hente styrken til denne motivasjonen? Tror du at den kommer av seg selv? Jeg tar utgangspunkt i psykologien og ser det slik at, kort og brutalt sagt, trenger alle mennesker signifikante (=betydningsfulle) andre for å kunne bli et velfungerende individ. Disse signifikante andre er med på å bygge opp et grunnlag for den enkeltes selvfølelse. Og du tror at dette ikke vil følge vedkommende videre i livet og at responsen fra andre i bunn og grunn er vesentlig for den enkelte? Alt har en sammenheng: EKSEMPEL: vanskelig start på livet - økt sjans for å handle i uføre - lite tro på seg selv - forblir i uføre osv. -men selvfølgelig; noen har bedre forutsetninger enn andre og "tåler" mer, f.eks at noen bare rister av seg mobbende ord fra andre, mens andre går "i kjelleren". Jeg setter forøvrig på spissen. Enig med annipanni her. At det liksom skulle ha ingenting å si hvilke tilbakemeldinger en får fra omgivelsene - er bare rent tull! Men det har mer å si i barn/ungdommen enn senere - forutsatt at man som voksen har blitt et velfungerende individ. Dere har vel rett i at mange tar seg nær av negative tilbakemeldinger, jeg prøvde egentlig bare å skrive sånn det bør være.. forstår dere?? Eneste motivatoren som støtter deg 100 % er deg selv. Du har alltid mulighet til å motivere og oppmuntre deg selv.. Utvendig motivasjon kommer ikke nødvendigvis fra en støttende venn som oppmuntrer deg til å gjøre ditt beste. Mange av våre utvendige motiverende faktorer er ikke engang menneskelige - og når alt kommer til alt, bryr de seg egentlig ikke om vi klarer det eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #95 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er vanskelig å si sånn uten å ha sett deg. Kanskje ikke så lurt å spørre om noe sånt her, og når du først har gjort det er det viktig at du tar de svar du får med en stor klype salt. Om jeg skulle svart måtte du nesten lagt ut en link til et bilde av en jente med en slik kjeve. litt slik som Diane Kruger sin, bare at jeg har større/bredere panne da http://4.bp.blogspot.com/_nC3pdAOSBog/R4ES...NE%2BKRUGER.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #96 Del Skrevet 25. oktober 2009 E.m.m. er en estetisk utiltalende jente en som mangler naturlig skjønnhet/ynde. Og når vedkommende prøver å kompensere med sminke, klær og stilletthæler blir vondt ofte verre. De naturlig vakre er det dessverre svært få av i dette landet - de fleste mangler den grasiøse nimbusen man typisk finner blant arabiske, sydeuropeiske, brasilianske og sørøst-asisatiske kvinner. Men heldigvis for norske kvinner har norske menn dårlig smak. I matveien foretrekker de ofte pizza grandiosa, mens musikksmaken heller i retning av Sputnik og danseband. Og når det gjelder kvinner, er det gjerne blonde, uraffinerte og litt småfeite budeier som står på øverste hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 25. oktober 2009 #97 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er vanskelig å si sånn uten å ha sett deg. Kanskje ikke så lurt å spørre om noe sånt her, og når du først har gjort det er det viktig at du tar de svar du får med en stor klype salt. Om jeg skulle svart måtte du nesten lagt ut en link til et bilde av en jente med en slik kjeve. litt slik som Diane Kruger sin, bare at jeg har større/bredere panne da http://4.bp.blogspot.com/_nC3pdAOSBog/R4ES...NE%2BKRUGER.jpg Hvis du har kjeve som Diane Kruger tror jeg ikke du trenger å bekymre deg. Det dumme med sånne komplekser er at det ofte påvirker deg, enten det hemmer deg i omgang med andre eller bidrar til at du forsøker å skjule "skavanken" og dermed virkelig fremstår underlig eller mindre attraktiv. Et eksempel er jenter på nettdatingtjenester som velger et dårlig bilde bare fordi dette er et bilde der hennes spesielle innbilte skavank ikke er så fremtredende. Slapp av, du har en helt normal kjeve. Hold hodet høyt, vær stolt av den du er så viser du deg fra din beste side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 25. oktober 2009 #98 Del Skrevet 25. oktober 2009 litt slik som Diane Kruger sin, bare at jeg har større/bredere panne da http://4.bp.blogspot.com/_nC3pdAOSBog/R4ES...NE%2BKRUGER.jpg Søt dame (helhetlig), men om en bare ser på haken, vil jeg si det er for kraftig og maskulin. personlig foretrekker jeg de smale, mindre hakene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ciao bella Skrevet 25. oktober 2009 #99 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det finnes ikke stygge jenter, bare blinde menn. For meg er alle kvinner like vakre som en rose i måneskinnslys. Jeg vil spise opp alle kvinner fordi de er så pene og fine. Hvis noen sier til en av mine kvinner at hun er stygg er det bare ford hun er missunnelig og vil ha meg. Alle kvinner er hjertelig velkomne inn i min åpne favn der jeg skal ta vare på dere som om dere hadde vært et lite lam som er tatt fra moren sin. Jeg vil charmere dere i senk slik dere blir mo i knærne, og kysse dere lett på munnen. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 25. oktober 2009 #100 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det finnes ikke stygge jenter, bare blinde menn. For meg er alle kvinner like vakre som en rose i måneskinnslys. Jeg vil spise opp alle kvinner fordi de er så pene og fine. Hvis noen sier til en av mine kvinner at hun er stygg er det bare ford hun er missunnelig og vil ha meg. Alle kvinner er hjertelig velkomne inn i min åpne favn der jeg skal ta vare på dere som om dere hadde vært et lite lam som er tatt fra moren sin. Jeg vil charmere dere i senk slik dere blir mo i knærne, og kysse dere lett på munnen. :rødme: æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå