Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 27. september 2009 #21 Del Skrevet 27. september 2009 Nei, hun er retusjert. Hvis man hadde en slik nese, men litt fyldigere lepper og sånne øyne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #22 Del Skrevet 27. september 2009 Og hvis den er lik bredden mellom øynene? Hvis ikke mellomrommet mellom øynene er kjempestort og ansiktet ellers er kjempesmalt, så er det sikkert ikke for bredt. Du må jo se an trekka i forhold til resten av ansiktet. En stor nese på et menneske er ikke nødvendigvis en stor nese på et annet menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #23 Del Skrevet 27. september 2009 Hvis man hadde en slik nese, men litt fyldigere lepper og sånne øyne da? Synes ikke at det var spesiellt fine øyne. Men hva er det egentlig du holder på med? Finner du folk som er lignende deg, for å sjekke om du er stygg eller pen? For det er somregel ingen fasit på det. Og usikkerhet ødelegger mye mer enn du aner, uansett hvor stygg\pen\normal du enn er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jenta_* Skrevet 27. september 2009 #24 Del Skrevet 27. september 2009 Synes ikke at det var spesiellt fine øyne. Men hva er det egentlig du holder på med? Finner du folk som er lignende deg, for å sjekke om du er stygg eller pen? For det er somregel ingen fasit på det. Og usikkerhet ødelegger mye mer enn du aner, uansett hvor stygg\pen\normal du enn er. I disse tider så virker det jo som om hvis man ikke er modellpen så er man stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #25 Del Skrevet 27. september 2009 I disse tider så virker det jo som om hvis man ikke er modellpen så er man stygg. ja. Men da får man fokusere på andre kvaliteter da! Konstruere en vinnende personelighet med masse utstråling, og ikke henge seg opp i hvor mange cm nesa si er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 27. september 2009 #26 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg har problemer med jenter som barberer av øyebrynene og tegner på en strek istedenfor. Eller, jeg synes ikke de nødvendigvis er stygge, selv om jeg synes det er stygt, men litt utpå dagen, når øyebrynene har vokst bittelitt, og den streken i midten som gjør dem konstant overrasket eller sint, med bart rundt, blir så facinert at jeg ikke klarer å se på noe annet >.> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lei Skrevet 27. september 2009 #27 Del Skrevet 27. september 2009 TS: Ærlig talt... har du ikke bedre ting å ta deg til? Smaken er vel som baken. Finnes ingen fasitsvar.. Det finnes viktigere ting å henge seg opp i her i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #28 Del Skrevet 27. september 2009 Oversminkede jenter er stygge. Når de har så tykke lag mascara at øyenvippene ser ut som forvokste edderkopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #29 Del Skrevet 27. september 2009 Selvtillit finner du i deg selv, ikke på et forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 27. september 2009 #30 Del Skrevet 27. september 2009 Selvtillit finner du i deg selv, ikke på et forum. Uenig i denne påstanden. Selvtillit handler om tilbakemeldinger fra omgivelsene. Men man kan håpe på at ikke alle besvarelser på et forum alene er med på å danne selvtillit eller mangel på sådan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #31 Del Skrevet 27. september 2009 Uenig i denne påstanden. Selvtillit handler om tilbakemeldinger fra omgivelsene. Men man kan håpe på at ikke alle besvarelser på et forum alene er med på å danne selvtillit eller mangel på sådan. Hvis ho synes ho har for stor nese, og en poster at "nei, nesa på det bildet du viste er ikke for stor" Så er ho ikke plutselig fornøyd med nesa si. For hvis ho er overbevist om at ho ikke er fin nok, så kommer ho til å være det, uansett hvilket svar ho får på hvordan den retusjerte dama ho postet bilde av ser ut. så nei. selvtilliten hun mangler får hun ikke her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #32 Del Skrevet 27. september 2009 svar ho får på hvordan den retusjerte dama ho postet bilde av ser ut. Hvis man har samme nesetype som det retusjerte bildet da? Altså en rund tipp ytterst. I USA har de jo et navn for denne typen neser: bulbous nose. Kan jo bli helt snål av mindre. :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #33 Del Skrevet 27. september 2009 Hvis man har samme nesetype som det retusjerte bildet da? Altså en rund tipp ytterst. I USA har de jo et navn for denne typen neser: bulbous nose. Kan jo bli helt snål av mindre. :-p Men mennesket har jo tydeligvis en usikkerhet og et oppheng. at en fremmed person sier at den nesa er grei kommer nok ikke til å snu hele hennes tilværelse på hode. selv om hun har nesten sånn nese. for hadde det vært så lett at hvis en sa at det så greit ut, så hadde hun nok ikke hatt denne usikkerheten i utgangspunktet. smak og behag. noen synes du har for stor nese, og noen synes den sikkert er fin, og noen legger ikke merke til den. Det eneste du kan gjøre er å bli fornøyd selv, uavhengig av hva fremmede mennesker sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murder Skrevet 27. september 2009 #34 Del Skrevet 27. september 2009 Det som for meg ville vært en "stygg" jente (hater det ordet) ville vært en jente helt uten farger, på en måte. Blek hud, bleke øyne, bleke lepper, musebrunt hår som man ikke egentlig kan se fargen på. Altså en jente som ville gått i ett med veggen. Jenter uten særpreg er de jeg kan oppfatte som mindre heldige utseendemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilla91 Skrevet 27. september 2009 #35 Del Skrevet 27. september 2009 En som er til øra overbevist om at hun er stygg og lite verdt. Det er det inni som teller, synes jeg, selv om jeg ofte glemmer det selv Utstråling er nøkkelordet mener jeg, uansett utseende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #36 Del Skrevet 27. september 2009 Det er jo opp til øyet som ser, men hvis du er ute etter min mening så synes jeg nesa er for bred hvis den er mye bredere enn mellomrommet mellom øynene. Og hvis den er lik bredden mellom øynene? Og hva hvis den er lik bredden mellom ØRENE? HERREGUD, for en ufattelig teit diskusjon!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #37 Del Skrevet 27. september 2009 akkuratt det samme son em stygg gutt, en person du synes er stygg å se på..finnes ikke noen oppskrift nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #38 Del Skrevet 27. september 2009 Og hva hvis den er lik bredden mellom ØRENE? HERREGUD, for en ufattelig teit diskusjon!!!!!!!!! Det kommer ann på hvor mye du har mellom ørene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #39 Del Skrevet 27. september 2009 Er denne jenta stygg? Visit My Website Hvordan går det an å spørre et så dumt spørsmål? Det spiller ingen rolle om du har utseende hvis du ikke har noen intelligens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenneth199 Skrevet 27. september 2009 #40 Del Skrevet 27. september 2009 Kan ikke huske å sett ei skikkelig stygg jente på flere måneder nå. Så kresen er jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå