Gå til innhold

Hva er en stygg jente?

Gjest Gjest_Jenta_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For meg er det en jente man kan se på at er slem. Som måler deg opp og ned med et overlegent blikk. Ofte er sånne jenter pene fra naturens side, men blikket ødelegger fasaden deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det en jente man kan se på at er slem. Som måler deg opp og ned med et overlegent blikk. Ofte er sånne jenter pene fra naturens side, men blikket ødelegger fasaden deres.

Utspekulerte og manipulerende, litt bitchy? Mange menn liker jo de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jenta_*

Jeg mente vel mer om det er noen "ting" som for eksempel er for store, for små, for ujevne, for "flytende", for svære, for kraftige etc av utseende som gjør en jente stygg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste jeg kan komme på, er digre damer som ser ut som de har rumpa foran, men da får jeg vel kompensere med kjempetynne damer som ser ut som de har et stort vaggende hode satt på kroppen sin. Så er det ikke no fint med bart heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det overvektige damer som er døden. Er damer veldig tykke kan jeg faktisk slite med å se på dem. Blir sånn dårlig... Men jeg er ekstrem på dette området, er faktisk bevisst mindre hyggelig mot tykke damer da vel... som sagt.

Det ALLER værste må være tykke damer med små pupper, DET er den alle værste utseende kombinasjonen jeg kan tenke meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i ansiktet da?

Oppsiktsvekkende store eller små trekk. Kjempe små øyne, tettsittende øyne, store tykke øyenbryn, tynne hvite øyenbryn, store gropete porer, kvisearr, kviser, store brede neser, lange neser, svære munner, svære tenner, underbitt overbitt, ingen hake, fire haker... Når det blir ekstremt er det ikke noe fint lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jenta_*
store brede neser,

Ok...så hvis man for eksempel sier at ei jente har fyldige lepper og en nese som er like bred som halvparten av munnens lengde så er det hva? Stort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...så hvis man for eksempel sier at ei jente har fyldige lepper og en nese som er like bred som halvparten av munnens lengde så er det hva? Stort?

Det er jo opp til øyet som ser, men hvis du er ute etter min mening så synes jeg nesa er for bred hvis den er mye bredere enn mellomrommet mellom øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Jenta_*
Det er jo opp til øyet som ser, men hvis du er ute etter min mening så synes jeg nesa er for bred hvis den er mye bredere enn mellomrommet mellom øynene.

Og hvis den er lik bredden mellom øynene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...