Gå til innhold

Når sluttet ditt barn med bleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva gjennomsnittsalderen på bleieslutt er. Når sluttet ditt barn med bleier på dagtid?

(skulle egentlig hatt en avstemning her, men det klarte jeg ikke å finne.. :klø: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Eldstemann sluttet da han var 2, yngste da han var 3.

Tror det er store individuelle forskjeller her. Jeg jobber i barnehage, og ser at noen slutter når de er 2, mens andre ikke er skikkelig tørre før de er nærmere 5.

Skrevet

Eldste var 3 år og 6 mnd

Mellomste var 3 år og 1 mnd

Skrevet

Sluttet i sommer, da var han 2år og 10mnd :)

Gjest Føskolelærer
Skrevet

min eldste var 3 år og 3 mnd. Den yngste var 2 år og 5 mnd.

Det vil variere veldig både etter barnets "modenhet" om man kan kalle det det... og på foreldrenes innsats. Gjennomsnittet ligger nok på ca. 3 år. (har ingen statistikk, men mange års erfaring fra barnehage).

Skrevet
min eldste var 3 år og 3 mnd. Den yngste var 2 år og 5 mnd.

Det vil variere veldig både etter barnets "modenhet" om man kan kalle det det... og på foreldrenes innsats. Gjennomsnittet ligger nok på ca. 3 år. (har ingen statistikk, men mange års erfaring fra barnehage).

2år5mnd og 3 år :kgbaby:

Skrevet

Han sluttet med bleie rett før han fylte 3, både dag og natt på likt.

Skrevet

Gutten: 2 år 3mnd

Jenta: 2 år 6mnd

Begge to sluttet i sommerferien, og sluttet med dag- og nattbleie samtidig.

Skrevet

Min sønn var tre år da han sluttet med bleie. Synes det var greit at han sluttet om sommeren. Litt lettere når de har mindre klær!!

Skrevet

Gutten min insisterte på å slutte i vinter. (Vi hadde tenkt å prøve i sommer.)

Da var han 2 år og 4 mnd.

Veldig tidlig ute, en av de første på sin avdeling i barnehagen, der de aller fleste var eldre enn han.

Skrevet

Hei.

Vi har en datter som sluttet helt en mnd før hun fylte 2år :-)

Det er mye enklere når ikke de har bleie, men det var morsom hvordan alle klærna ble plutselig for store i rompe-regionen hehehe

Gjest Gjest trine
Skrevet

jeg har tre stykker. eldste datter 2år og 5 mnd, mellomste datter 2 år og 2 mnd, minstemann sønn 3 år og 1 mnd

Skrevet

Snuppa var 2 år og 7 mnd. Sluttet med dag- og nattbleie samtidig.

Skrevet

Gutten min sluttet to måneder før han fylte tre år. Gikk kjempegreit, og nesten helt uten uhell. Brukte noe lenger tid på å slutte om natten (sluttet da han var tre, men det var mange uhell en stund)

Jenten min er på vei ut av dagbleie nå, men har en del uhell.. (og er litt lat - gidder ikke ta av utedress/regntøy når hun er ute i lek) Hun ble tre for noen dager siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...