Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Jeg har problemer med å finne hvilke klær jeg burde bruke, også er jeg ikke flink til å se slikt selv. Jeg synes nesten ingenting ser bra ut. Har dere forslag til hvilke typer klær som er fint på en som er kort og har eplefasong? Jeg er ikke tynn noen steder, men tror jeg heter eplefasong siden jeg har mest fett på magen. Jeg ser litt gravid ut uten at jeg er det. Tunika blir ikke riktig fordi jeg ser ut som et telt eller gravid, trang genser blir ikke riktig fordi alle valkene kommer frem.. Trange bukser blir ikke riktig fordi jeg ser ut to trestubber med kul på toppen, vide bukser blir ikke riktig fordi jeg ser enda mindre og mer kompakt ut.. Hjelp dere snille moteguruer, hva kan jeg bruke å se fin ut
Kanutten Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Her kan du lese litt om hva de forskjellige kroppstypene kler. Håper det er litt til hjelp. Lykke til
Solstorm Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Jeg liker Trinny og Susannahs "The body shape bible" - morsom og med tips til hvordan kle deg etter din fasong.Boka kjøpte jeg hos cdon.no Her er en artikkel om dette.
Gjest Gjest_Veronica_* Skrevet 28. september 2009 #4 Skrevet 28. september 2009 Jeg har problemer med å finne hvilke klær jeg burde bruke, også er jeg ikke flink til å se slikt selv. Jeg synes nesten ingenting ser bra ut. Har dere forslag til hvilke typer klær som er fint på en som er kort og har eplefasong? Jeg er ikke tynn noen steder, men tror jeg heter eplefasong siden jeg har mest fett på magen. Jeg ser litt gravid ut uten at jeg er det. Tunika blir ikke riktig fordi jeg ser ut som et telt eller gravid, trang genser blir ikke riktig fordi alle valkene kommer frem.. Trange bukser blir ikke riktig fordi jeg ser ut to trestubber med kul på toppen, vide bukser blir ikke riktig fordi jeg ser enda mindre og mer kompakt ut.. Hjelp dere snille moteguruer, hva kan jeg bruke å se fin ut
Gjest Gjest_Veronica_* Skrevet 28. september 2009 #5 Skrevet 28. september 2009 Denne nettsiden har en "fasongkalkulator" http://www.igigi.com/cms/shapestylist/shape-calculator/. Etter at du har funnet ut hvilken fasong du har har de tips til fasongen din, pluss at kommer de med forslag til plagg som kan passe for deg. Sinnykt fine ting, syntes jeg! Og om du ikke har lyst til å kjøpe på nett kan du vel ihvertfall finne noen gode forslag.
Gjest Imelda M Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 "baby doll" kjole eller top er svaret for eplefasong.unngå bukse som er lav i livet! bruk top og bukse eller skjørt i samme farge.håper det hjelp.
Gjest TS Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 "baby doll" kjole eller top er svaret for eplefasong.unngå bukse som er lav i livet! bruk top og bukse eller skjørt i samme farge.håper det hjelp. Jeg synes jeg fort ser gravid ut når har mage og bruker "baby doll" fasong. Hvorfor bør topp og bukse være i samme farge? Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå