Gå til innhold

God film- med mening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-)

Lurer på :

1) Hvilken film er den beste filmen du har sett som er basert på en sann historie?

2) Hvilken av alle filmer du har sett har hatt en "dypere mening"

3) Den mest romantiske og tårevåte filmen du vet om :)

Hilsen M:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på :

1) Hvilken film er den beste filmen du har sett som er basert på en sann historie?

Boys don't cry. En veldig bra film. Den har virkelig en dypere mening, samt at den er tårevåt og trist. Det samme vil jeg si gjelder Milk, men den er ikke like tårevåt, men bra og viktig.

Skrevet (endret)

Lurer på :

1: Liker Milk. Viktig film!

2: En film som for meg har dypere mening, er Så som i himmelen. Fantastik film :jepp:

3: Se svar punkt 2 :ler: men er ei sippe uten like så kan nevne Titanic å.

Endret av engel med sorte vinger
Skrevet

Jeg kan ikke komme på en film basert på en sann historie, men når det er snakk om en film med dyp mening klarer jeg bare å tenke på Mysterious Skin. En helt fantastisk og grufull film på én og samme tid som handler om pedofili og hvordan to gutter vokser opp med dette.

Den filmen jeg har grått aller mest av må være Armageddon. Da sitter jeg og bokstavelig talt hulker i sofaen.

Den mest romantiske må være Love Actually. :hjerte: Men jeg gleder meg ihjel til New York, I Love You kommer ut. Håper den blir den neste Love Actually for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...