Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Trenger noen tips jeg! :)

En av ola-buksene jeg er glad i har fått en stor flenge, rett under den ene rumpe-ballen!! :( Fra søm til søm, tvers over.. (horisontal flenge..) Ikke bra! :o Hadde enda hullet vært lite så..

MEN hvordan kan jeg fikse dette? Noen tips? Ser for meg en kjempe-klump med sytråd hvis jeg skal sy.. :oops: Men noen metoder kan kanskje gå? Eller skal jeg finne på noe annet lurt? :roll:

Forslag mottas med STOOOR takk!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På småhull har jeg tidligere brukt lapper som strykes på innsiden - revnen vil vises, men det holder seg sammen. Men jeg vet ikke hvordan det vil funke på et så stort hull..

Skrevet

Det beste er nok likevel å prøve påstrykningslapp fra innsiden, for jeg prøvde meg en gang på et lignende hulle med nål og tråd - og det revnet hver gang jeg satte meg litt brått og sånt. Hehe.

Gav til slutt buksen til min bestemor, og fikk den tilbake, fiks ferdig, men stor lapp i skikkelig stygt dongeristogg med heftige sikksakksømmer. Den buksen ble ikke siden brukt til annet enn arbeidsbukse.:ler:

Skrevet

Riv av begge bena, og VIPS: Hotpants! :ler:

Skrevet

fikset forrige uke tilsvarende ved å sy på lapp fra innsiden. det ble bra det.

Skrevet

Lapp fra innsiden funker fett!

Ellers så kan du dra hotpantsen som livets datter nevnte litt lenger og sprette den opp å lage miniskjørt. Trendy, og en ekstra kul vri siden det er hjemmelaget 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...