Gå til innhold

klarer ikke slappe av!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_steinbukk_*
Skrevet

Jeg er sammen med verdens søteste og fineste gutt, vi har vært sammen i litt over ett år...og er samboere...

problemet mitt er at jeg overhodet ikke klarer å slappe av... jeg er konstant redd for at han ikke vil være sammen med meg mer, og det fører til at jeg blir masete og klengete... jeg er kjempe redd for at han skal finne seg noen andre, selv om ingenting tyder på det...

vet ikke hva dette her kommer av, men det er så fryktelig slitsomt.. jeg vil bare slappe av liksom.. kose meg og være lykkelig.. hvorfor må jeg ødelegge for meg selv når jeg er så heldig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare noen som har det sånn at om de har noe som er godt i livet så blir de redd for å miste det, istedet for å sette pris på det en har og ha ro.

Det du kan prøve på er å si positive ting til deg selv om forholdet, som: "jeg er så heldig å ha XXX, han er sammen med meg fordi han liker meg og ingen andre" prøv å finne flere positive setninger om deg og forholdet deres.. og så gjentar du de hver dag, til slutt vil du tro på de fordi hjernen tror på det du sier mest og oftest.. helt sant!! Verdt et forsøk ikke sant??

Skrevet

Ja, prøv å se det positive og samtidig styrke opp selvtilliten din rundt det også. Jeg hadde det slik for en stund tilbake, at jeg heletiden var redd for at han egentlig likte noen andre og jeg ble klengete, sutrete og masete. Det som hjalp meg var at jeg innså at jeg hadde dårlig selvfølelse rundt akkurat dette. Jeg snakket først og fremst med kjæresten min og fortalte hva som plaget meg. Så begynte jeg å alltid tenke på det positive, og akseptere at denne fantastiske mannen som vil være min, vil være min fordi jeg er akkurat den jeg er.

Det handler mye om å tro på at man faktisk fortjener å ha denne personen i livet.

Håper det hjalp litt :)

Skrevet
Ja, prøv å se det positive og samtidig styrke opp selvtilliten din rundt det også. Jeg hadde det slik for en stund tilbake, at jeg heletiden var redd for at han egentlig likte noen andre og jeg ble klengete, sutrete og masete. Det som hjalp meg var at jeg innså at jeg hadde dårlig selvfølelse rundt akkurat dette. Jeg snakket først og fremst med kjæresten min og fortalte hva som plaget meg. Så begynte jeg å alltid tenke på det positive, og akseptere at denne fantastiske mannen som vil være min, vil være min fordi jeg er akkurat den jeg er.

Det handler mye om å tro på at man faktisk fortjener å ha denne personen i livet.

Håper det hjalp litt :)

tusen takk for fine svar:) skal tenke mer positivt fremover.. for han ville jo ikke bodd sammen med meg og slikt hvis han ikke ville vært sammen med meg..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...