Tusse Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Det nærmer seg jul og siden jeg har funnet ut at hobby-ting er populært hos barna i familien og hos venner. Også er det jo alltids greit å ha noe å sysselsette de små med i lange familieselskaper/vinterdager. Og som en siste bonus er det jo gøy å handle slike ting.... Jeg har prøvd noen av disse pakkene hos Panduro med magneter, de var suksess. Hva slags hobby-ting tror dere ville være populært under juletreet i år (eller i kalenderen for dere som lager slikt.) Hvordan kan vi sette sammen en pakke til en passe pris som inneholder det man trenger og som fenger.
Gjest Gjest_Tante_* Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Tror det er mange småjenter som er fasinert av dette, men har egentlig ingen tips.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 #3 Skrevet 3. oktober 2009 - Hva om du kjøper inn papp og pyntepapir til kort som du kutter til i "riktig størrelse" for dem. Lim, blomster, glansbilder, klistremerker og annen pynt som matcher, så de kan lage egne kort? Jeg driver med kort/scrapping selv og sparer alltid på restene slik at barna kan lage ting av det. - Her er det stor suksess å male på trefigurer (hjerter, bokser o.l.) som jeg kjøper på tilbud gjennom året. Panduro har ofte tilbud på slik. - Gips og gipsfigurer de kan dekorere koser de seg meg (dog kun med hjelp fra voksne) - Papirdukker de kan klippe ut. - Perler til smykker, eller vinduspynt. - For de minste holder det lenge med tegneblyanter og bøker de kan fargelegge i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå