Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 siden Fjellinjen lanserte det nye bomløse systemet deres så har det bare vært rot! Jeg mottar fakturaer i hytt og pine. Eks: for tre uker siden raste det inn 6 stk fakturaer i løpet av en uke. Jeg betaler disse og i går kom det 4 stk nye.! hvordan er det mulig? Bilen er ikke i daglig bruk engang.. Er ikke så lett å klage på det, for jeg kan ikke bevise at jeg IKKE kjørte der (for hvordan i all verden skal man klare det)... Men lurer på om det er flere som opplever det samme?
Rosalie Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Har aldri hatt noen problemer med Fjellinjen. Men så har jeg brikke som jeg fyller på, da. Hvorfor skaffer du deg ikke det dersom du passerer bomringen ofte? Det er jo billigere også.
Gjest Marlo Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Tja, har forsåvidt problemer med dem jeg også, men på en litt annen måte hehe Bilen våres kjörer gjennom en slik bom minimum 1 gang pr dag, nå har det gått to år og vi har enda ikke fått noen regning for de gangene bilen har blitt brukt til og fra jobb. Vet de kan vente inntil 3 år för de kan sende ut en regning, men det er jo rart at vi får regning om vi kjörer der på kveldstid, bare ikke i arbeidstiden.
Zzyzx Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Er ikke så lett å klage på det, for jeg kan ikke bevise at jeg IKKE kjørte der (for hvordan i all verden skal man klare det)... Du kan be om å få bilder av passeringene dersom du mener at de ikke er riktige. Da blir det plustelig veldig lett å se om du har passert eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Tja, har forsåvidt problemer med dem jeg også, men på en litt annen måte hehe Bilen våres kjörer gjennom en slik bom minimum 1 gang pr dag, nå har det gått to år og vi har enda ikke fått noen regning for de gangene bilen har blitt brukt til og fra jobb. Vet de kan vente inntil 3 år för de kan sende ut en regning, men det er jo rart at vi får regning om vi kjörer der på kveldstid, bare ikke i arbeidstiden. Det er vel noe sånt som skjer da
Gjest Marlo Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Det er vel noe sånt som skjer da Hehe, ja stakkars den som evnt får våre regninger. Men det er jo ikke akkurat slik at man ringer inn og etterlyser sine egne regninger heller... jeg vet jo at et slikt bomsystem ikke får med seg alle som kjörer gjennom, og da spesiellt i rushtrafikk til og fra jobb... kan jo hende at vi har värt heldige rett og slett... så å spörre om vi ikke kan få regning snart gidder vi jo ikke
PecanPie Skrevet 28. september 2009 #7 Skrevet 28. september 2009 Foreldrene mine fikk en stund regninger på passeringer til tider hvor de ikke hadde vært i nærheten av bomringen i Oslo. Det viste seg at det var en dansk bil med likt registreringsnummer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå