Gjest Nope Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Ja hvem passer best som Harry Hole? hvordan ser du han for deg? Jeg synes han som spiller Varg Veum hadde passet ypperlig,men bare synd han er "opptatt" som Varg Veum
Gjest Marlo Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Akkurat det samme har jeg tenkt - bare synd han er oppbrukt. Forövrig tror jeg at en som ligner på forfatteren selv hadde passet godt, bare ikke helt sikker på hvem det kunne värt.
Gjest *Mim* Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Bjørn Floberg? En yngre og norskere Harrison Ford?
Gjest Marlo Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Bjørn Floberg? En yngre og norskere Harrison Ford? Han er fantastisk, men desverre for gammel. Harry Hole er jo ikke så gammel i bökene, samtidig som at han beskrives som veldig slank og veltrent (i noen böker har han jo gått enda mer ned i vekt)
Gjest Marlo Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Lars Arentz-Hansen kan kanskje väre en mulighet når jeg tenker meg om
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Av en eller annen grunn har jeg alltid sett for meg broren til Jo Nesbø, Knut Nesbø i nrk, som Harry Hole. Nå er jo ikke akkurat han skuespiller, men... Av den grunn klarer jeg ikke å finne noe andre som passer.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Nicolai Cleve Broch Flott fyr, men helt feil i den rollen...
Rosalie Skrevet 27. september 2009 #9 Skrevet 27. september 2009 Flott fyr, men helt feil i den rollen... Jeg vet. Han som spiller Varg Veum hadde passet veldig godt, for han er passe rufsete i kantene. Jeg vet sannelig ikke hvem andre som er et godt alternativ, jeg. Men det må da finnes noen andre rufsete mannlige skuespillere i passende alder her til lands?
Solstorm Skrevet 27. september 2009 #10 Skrevet 27. september 2009 Lars Arentz-Hansen kan kanskje väre en mulighet når jeg tenker meg om Enig!
cilipili Skrevet 27. september 2009 #11 Skrevet 27. september 2009 Trond Espen Seim (Varg Veum) er den eneste jeg kan tenke meg som passer. I tillegg tror jeg han hadde vært perfekt! Jeg håper det blir laget film av bøkene iallefall. Helst med samme standard som Stieg Larsson-filmatiseringene, og ikke som f.eks. Wallanderfilmene. Men mest av alt håper jeg det kommer en til bok
cilipili Skrevet 27. september 2009 #12 Skrevet 27. september 2009 Lars Arentz-Hansen kan kanskje väre en mulighet når jeg tenker meg om Kunne også funket..
Gjest *Mim* Skrevet 27. september 2009 #13 Skrevet 27. september 2009 Nicolai Cleve Broch Tenkte jeg også på. Han kan vel rufses til litt? Slutter meg ellers til at Trond Espen Seim ville ha passet veldig bra. Jo Nesbø selv kunen funket fint, men Harry Hole er vel mye høyere enn "pappa'n" sin.
Gjest Invicta Skrevet 27. september 2009 #14 Skrevet 27. september 2009 Den første jeg tenkte på var forfatteren selv. Men Seim hadde passet perfekt til rollen!
Gjest Marlo Skrevet 27. september 2009 #15 Skrevet 27. september 2009 Nicolai er for "oppbrukt" Syns han og Aksel er fantastiske skuespillere, men med tanke på at de har blitt brukt i nesten hver eneste store film de siste årene, så begynner jeg å bli ganske lei av å se dem.
angelou Skrevet 27. september 2009 #16 Skrevet 27. september 2009 Jeg ble KJEMPESUR da jeg fikk vite at Trond Espen Seim skulle spille VArg Veum, for det var jo HAN som VAR Harry Hole!!! Eneste jeg ser for meg til å spille han er faktisk Jo Nesbø selv
Virvel Skrevet 30. september 2009 #17 Skrevet 30. september 2009 Jeg har alltid sett for meg Jo Nesbø som Harry Hole, det kan bare ikke være noen annen! Han har forresten sagt at han muligens sier ja til filmatisering når han har skrevet siste bok i serien...
Stillest vann Skrevet 30. september 2009 #18 Skrevet 30. september 2009 Kristoffer Joner, da? Han er jo tynn og rufsete...
Rosalie Skrevet 30. september 2009 #19 Skrevet 30. september 2009 Kristoffer Joner, da? Han er jo tynn og rufsete... Å, nei. Bare helt feil. Han er skummel og ser ut som en skurk.
Gjest Gjest- Skrevet 30. september 2009 #20 Skrevet 30. september 2009 Helt klart Jo Nesbø sjøl...er han jeg har sett for meg som Harry når jeg har lest bøkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå