Brianna Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Denne skal lysne håret, og derfor tenkte jeg at den er fin på min litt mørkere ettervekst. Så den ble anbefalt i et blad, og har sett gode anbefalinger ellers på nettet. Leste også at den skal minske gulskjær i håret. Har noen erfaringer med denne serien? (shampo og balsam). Takk på forhånd
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. september 2009 #2 Skrevet 29. september 2009 dette lurer jeg og på!!!!
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #3 Skrevet 29. september 2009 ^ Me too. ----------- <3 annieaa
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2009 #4 Skrevet 29. september 2009 Denne skal lysne håret, og derfor tenkte jeg at den er fin på min litt mørkere ettervekst. Så den ble anbefalt i et blad, og har sett gode anbefalinger ellers på nettet. Leste også at den skal minske gulskjær i håret. Har noen erfaringer med denne serien? (shampo og balsam). Takk på forhånd Mnjaa: John Frieda Sheer Blonde Go Blonder: tried and tested and not much use
pittie Skrevet 29. september 2009 #5 Skrevet 29. september 2009 http://www.makeupalley.com Om du ikke får så mye svar her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå