Gjest Gjest_Liv_* Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Er det bare meg som synes Pernille Sørensen har tapt seg i På løvebakken? Jeg synes ikke hun er så morsom mer. Hun henger liksom ikke helt med. Virker distrè og har få gode poenger. Jeg irriterer meg også grenseløs over den krampeaktige latteren hennes når de andre deltagerne har noen gode poenger.
Gjest ool Skrevet 27. september 2009 #2 Skrevet 27. september 2009 Jeg syns det var litt morsomt når hun lo. Men jeg synes ikke hun er morsom lenger nei. Lo av de 3 gutta hele tiden, men ikke av henne dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Om ikke annet, er hun en pen dame.
Gjest Invicta Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Jeg er helt enig. Så løvebakken i går, etter å ikke ha sett det på en stund... Og hun har tapt seg ja. Det virket som hun rett og slett prøvde for hardt. Hos de andre kommer det mer naturlig.
ejoty Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Jeg vet ikke det er fordi hun har tapt seg, men jeg har gått lei konseptet og har sluttet å se på. Så forrige helg ved en tilfeldighet, og det fristet meg ikke til å begynne å se på det igjen. Men det er nok billig "moro" for NRK å lage, sikkert derfor de fortsetter og fortsetter...
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Jeg tror det kan ha å gjøre med at hun ble mor. Etter det ble hun: - Ufokusert - Mindre tilstede - Mer fjern - Mindre analytisk og skarp - Mindre med Derfor ser vi henne slik. Klart hun ler mer av de andre nå. Hun har mistet mye av "selv'et", for det kom et barn. Kvinner blir slik når de returnerer til arbeidslivet etter permisjon og barnefødsler.
Gjest Mann20 Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg tror grunnen til at hun har "tapt seg" er fordi hun får dårlig oppgaver. Forrige lørdag så fikk hun jo bare oppgaver som var teite og vanskelige, mens de andre fikk enklere. Jeg syns at han Kim Haugen er dårlig. Han er fomlete og sier altfor mye "eh.." mellom ordene, litt for teater-aktig egentlig. Alle er gode, men det er Pernille jeg får latterkrampe av
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 Jeg tror grunnen til at hun har "tapt seg" er fordi hun får dårlig oppgaver. Forrige lørdag så fikk hun jo bare oppgaver som var teite og vanskelige, mens de andre fikk enklere. Jeg syns at han Kim Haugen er dårlig. Han er fomlete og sier altfor mye "eh.." mellom ordene, litt for teater-aktig egentlig. Alle er gode, men det er Pernille jeg får latterkrampe av Åh, jeg er så enig! Jeg så på det i kveld og hadde håpet at det var Pernille som var med, og ble skuffet da jeg så at det var Kim Haugen. Rødt parti taper alltid når han er med. Han mister altfor fort konsentrasjonen. I kveld husket han ikke engang hva han skulle være og måtte spørre: "Eh, hva var jeg for noe igjen?" Hadde han vært kvinne hadde det sikkert blitt forklart med ammetåke... Pernille Sørensen er Norges morsomste person, uansett kjønn! Heia Pernille! Jeg er fan!
Chiyo Skrevet 15. november 2009 #9 Skrevet 15. november 2009 Nåja i kveld var hun ikke der og jeg syns ikke den episoden var noe særlig morro. Jeg lo jo litt av til fordi noen av vitsene var skikkelig gode, men det var ikke det samme uten Pernille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå