Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skal? :)

Tror det blir rått!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville så veldig gjerne... Men siden billettene forsvant POFF så ble det Placebo i Stockholm for meg istedet.

Men er gruelig misunnelig på dere!

Skrevet

Fikk ikke tak i billetter da de ble lagt ut, jeg heller. Får i de i posten neste uke, så nå gjenstår det bare å se om de er ekte. ;)

Skrevet

Billettservice hadde en runde for et par uker siden der de la ut 1500 nye billetter. Jeg vet ikke om det var de siste 1500, men meld dere på nyhetsbrevet til LiveNation, så kan det være dere får vite det den dagen det eventuelt legges ut mer.

Skrevet

Jeg skal!! :hoppe: Gleder meg noe voldsomt :)

Skrevet

Ååå, jeg gleder meg som en liten unge! Satt å så HAARP dvd'en tidligere, og ble skikkelig gira!

Bare kjipt man ikke får ha med kamera. Mobil er greit, men ikke fotoapparat. Så det er greit å ta bilder, så lenge de er av dårlig kvalitet? Idiotisk.

Gjest nextlife
Skrevet
Ååå, jeg gleder meg som en liten unge! Satt å så HAARP dvd'en tidligere, og ble skikkelig gira!

Bare kjipt man ikke får ha med kamera. Mobil er greit, men ikke fotoapparat. Så det er greit å ta bilder, så lenge de er av dårlig kvalitet? Idiotisk.

Jeg synes denne regelen er helt okei.

For det første handler det om at ikke hvem som helst kan ta bilder for kommersielt bruk, dette er noe managementet vil ha kontroll over.

For det andre handler det om at blitzing er utrolig forstyrrende for artistene, og i dag, når annet hvert menneske har brukbare speilrefleks med store blitzer ville det nok blitt et veldig fortyrrende blitzregn dersom man skulle tillate slik fotografering.

Når det er sagt gleder jeg meg utrolig, jeg også :hoppe:

Skrevet

Ok, du har et poeng der. ;) De fleste har jo blitz på telefonen også, selv om den nok er litt svakere. Men jeg er i grunn helt enig, når jeg tenker meg om. Hadde bare vært fint å kunne tatt ok bilder å vist fram i ettertid, that's all.

Skrevet

Muse skal ikke ses på avstands-stillbilder.

De skal høres, og ses i bevegelse ;)

• 2 uker senere...
Skrevet
Muse skal ikke ses på avstands-stillbilder.

De skal høres, og ses i bevegelse ;)

Sant nok, det. Men må jo ha et par bilder å vise frem i ettertid. Erte de som ikke kunne dra. ;)

Under en uke igjen. Gleder meg noe syyykt nå!

Håper de spiller Citizen Erased, Sunburn og New Born, men det er vel heller tvilsomt. De to første iallefall.

Gjest nextlife
Skrevet (endret)
Her er set-listen fra en konsert i England i september, og det ser jo lovende ut i forhold til den goe, gamle musikken, er jo en god del av den også :tommelopp: Endret av nextlife
Skrevet
Her er set-listen fra en konsert i England i september, og det ser jo lovende ut i forhold til den goe, gamle musikken, er jo en god del av den også :tommelopp:

Interessant, interessant! Jeg hadde også håpet på Citizen Erased, men nå er det ikke sikket de kjører samme settet i Oslo da. Cave er kongeskrikesang live, så det ser jeg fram til (i tillegg til mange av låtene fra det nye albumet). Håper de får lagt inn biter fra symfonien også.

Men jeg må bare si én ting: Skjønner ikke hvorfor de kutter ut f.eks. Bliss, men de fremdeles på død og liv skal ha med Hysteria. Den funker live, og mange er glade i den, men jeg synes ikke den skal ha fortrinnsrett på mange av de andre låtene. Den er jo ALLTID med. Samme med Supermassive Black Hole. Håper den blir ofret til fordel for noe annet ;)

Gjest nextlife
Skrevet
Interessant, interessant! Jeg hadde også håpet på Citizen Erased, men nå er det ikke sikket de kjører samme settet i Oslo da. Cave er kongeskrikesang live, så det ser jeg fram til (i tillegg til mange av låtene fra det nye albumet). Håper de får lagt inn biter fra symfonien også.

Men jeg må bare si én ting: Skjønner ikke hvorfor de kutter ut f.eks. Bliss, men de fremdeles på død og liv skal ha med Hysteria. Den funker live, og mange er glade i den, men jeg synes ikke den skal ha fortrinnsrett på mange av de andre låtene. Den er jo ALLTID med. Samme med Supermassive Black Hole. Håper den blir ofret til fordel for noe annet ;)

Om jeg skulle fått ønske, ville jeg hatt Stockholm Syndrome (kan bare tenke meg at den er dødsfet og bråkete live :nigo: ) og Unintended (den betyr noe helt spesielt for meg :hjerte:, og en klissete sang bør det jo være på konsert :) ).

Skrevet (endret)

STHLM Syndrome spiller de GARANTERT! Tør jeg påstå hvertfall ;) De har jo kjørt den så ofte etter at Absolution kom ut.

Endret av Annikken
Skrevet

Håper på Hysteria, jeg da. Har aldri sett de live før, og håper det blir en god del sanger fra tidligere album også. Ble aldri 100% komfortabel med The Resistance. Supermassive Black Hole kan de godt kutte for min del også. Aldri vært noen fan av den.

Min ultimate setlist ville vært; Citizen Erased, Hysteria, New Born, Bliss, Sunburn, Micro Cuts, Uprising, MK Ultra, Muscle Museum, Map of the Problematique, Take a Bow, Exo-Politics, Time is Running Out, Stockholm Syndrome, The Small Print, Plug in Baby, Glorious.

Åh! *drømme*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...