Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #1 Skrevet 27. september 2009 Hollywood blant annet kryr jo av supersexy damer (ekte eller ikke, de kan fortsatt være deilig). Men hvordan er det med barna dems når de blir tenåringer? Er mora dems bare en helt vanlig mamma for dem, som de fleste ville vel nermest spydd av tanken på at foreldrene har hatt sex? Jeg vet jo selvsagt ikke hvordan det er å ha en superdeilig mamma, men jeg kan sverge på at hvis Angelina Jolie hadde vært min mor f.eks, ja da hadde nok folk trodd at jeg hadde lenger snabel enn jeg egentlig har, hvis du skjønner.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 27. september 2009 #3 Skrevet 27. september 2009 Jeg vet jo selvsagt ikke hvordan det er å ha en superdeilig mamma, men jeg kan sverge på at hvis Angelina Jolie hadde vært min mor f.eks, ja da hadde nok folk trodd at jeg hadde lenger snabel enn jeg egentlig har, hvis du skjønner. Prøver du, Mann, å si at dersom du selv var tenåring og hadde en mor som Angelina Jolie, så ville du ha hatt sex med henne? Barna til Angelina Jolie vil sikkert se ut til andre kvinner enn henne når de engang skal ha sex. Det finnes så mange andre fine enn henne.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Prøver du, Mann, å si at dersom du selv var tenåring og hadde en mor som Angelina Jolie, så ville du ha hatt sex med henne? Barna til Angelina Jolie vil sikkert se ut til andre kvinner enn henne når de engang skal ha sex. Det finnes så mange andre fine enn henne. Hun var bare et eksempel da. Men ja, jeg tror det er det jeg sier. Er bare 19 så sier det nå også. Selvsagt så vet jeg ikke hvordan ting virkelig hadde vært. Men fikk jeg vite i dag at hun var min mor eller søster, jeg hadde nok ikke forandret mening. Barna til Angelina Jolie vil sikkert se ut til andre kvinner enn henne når de engang skal ha sex Det tviler jeg ikke på. Men har lenge lurt på hvordan det er for barna til de superdeilige damene (ikke bar mrs Jolie). Mener de det samme som andre. Kanskje de ikke vil ha sex da det er mora dems, men synes de at mora er pen? Eller kanskje ikke? Husker jeg så på step by step før og svært mange av barna sine venner sa at mora til de barna var så hot. Noe barna ikke likte å høre for hun var jo bare mamma. Ja, jeg vet at innlegget e rrart. Skrev det jo tross alt klokka 3 i natt.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 Hun var bare et eksempel da. Men ja, jeg tror det er det jeg sier. Er bare 19 så sier det nå også. Selvsagt så vet jeg ikke hvordan ting virkelig hadde vært. Men fikk jeg vite i dag at hun var min mor eller søster, jeg hadde nok ikke forandret mening. Det tviler jeg ikke på. Men har lenge lurt på hvordan det er for barna til de superdeilige damene (ikke bar mrs Jolie). Mener de det samme som andre. Kanskje de ikke vil ha sex da det er mora dems, men synes de at mora er pen? Eller kanskje ikke? Husker jeg så på step by step før og svært mange av barna sine venner sa at mora til de barna var så hot. Noe barna ikke likte å høre for hun var jo bare mamma. Jeg vet ikke helt hvordan menn og sønner flest tenker, men jeg skulle tro at en morsfigur er kanskje den viktigste personen i en sønns liv, spesielt i oppveksten. Selv om moren ser veldig bra og hot ut, tenker vel ikke sønner på å ligge med sin mor? Jeg håper ikke det.
Gjest Purple Haze Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Hva slags problemstilling er dette? Jeg skjønner ikke helt spørsmålet? Mener TS at han hadde ønsket å ha sex med sin egen mor hvis hun så ut som Angelina Jolie eller en annen Hollywoodstjerne? De fleste unge mennesker liker ikke å tenke på foreldrene sine som seksuelle vesener, snarere tvert i mot. De lever i fornektelse, og later som foreldrene aldri har sex. Mamma er mamma, og ikke noe mer enn det.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Hva slags problemstilling er dette? Jeg skjønner ikke helt spørsmålet? Mener TS at han hadde ønsket å ha sex med sin egen mor hvis hun så ut som Angelina Jolie eller en annen Hollywoodstjerne? Ja, jeg kan sverge på det, ja. Egentlig ingen problemstilling, mest bare fjas av en overtrøtt person. Skrev det tross alt klokken 3.
Gjest Purple Haze Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Ja, jeg kan sverge på det, ja. Egentlig ingen problemstilling, mest bare fjas av en overtrøtt person. Skrev det tross alt klokken 3. Uansett tidspunkt på døgnet, så er det temmelig sykt å ønske å ha sex med sin egen mor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå