Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #1 Skrevet 13. august 2003 Hei dere Jeg forsøker å få styr på syklusene mine etter en lang periode med p-piller. Jeg og min samboer vil gjerne ha barn. Jeg har forsøkt med eggløsningstester denne måneden og fikk LH økning på søndag og vi satt selvfølgelig i gang med en gang!! Jeg har vært så utrolig dum - jeg var på firmafest i går og ble visst litt full selv om det ikke er noen unnskyldning.... Jeg hadde sex med en jeg var sammen med tidligere. For meg var det ikke ment å være noe men plutselig hadde vi ikke klær på... Han var plutselig inne i meg og jeg "våknet " opp og dyttet han ut. Da hadde han vært ut og inn i meg to ganger. Jeg sa at dette kan jeg ikke gjøre, men han satte dingsen sin i hendene mine og det gikk for han..... Jeg ble ganske forskrekket da han kanskje var inne i meg i ca ti sekunder. Han vet om min situasjon og at jeg ønsker å bli gravid. Jeg spurte han om det hadde gått for han inne i meg og det sa han klart NEI på. Han sa at det gikk for han først når han tok hendene mine bortpå dingsen.... Jeg er så skuffet over meg selv at jeg har lyst til å spy. Jeg elsker samboeren min og ønsker av hele mitt hjertet et barn med han. Det jeg nå lurer på er om jeg kan stole på at det ikke gikk for han - han sier han er 100% sikker på at det ikke kom før han var ute. Hvordan virker eggløsningstestene - jeg tok en test rett etterpå og den var negativ.... Altså positiv på søndag og mandag, men negativ på tirsdag. Var jeg fortsatt fruktbar i går? Jeg vurderer å ta en angre pille for å forsikre meg om at jeg ikke skal være usikker dersom jeg nå blir gravid, men trenger jeg å være usikker? Håper jeg kan få svar på det jeg spør om og ikke bare hets..... På forhånd takk...
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #2 Skrevet 13. august 2003 Heisann Jeg skjønner at du føler deg "dårlig" nå.....En ganske kinkig situasjon du har kommet opp i. Men over til poenget. Jeg er ikke vant med EL-tester, men har fortstått at når du får positivt på testen, så vil du komme til å få EL i nærmeste framtid. Dvs at hvis du hadde positivt på mandag, så KAN EL ha vært i går. For å være helt ærlig, så tror jeg at jeg ville ha satset på en angrepille. EL kan jo være over, men egget lever jo også i 24 timer da, så det er jo en teoretisk mulighet. Hvis du er så glad i samboeren din som du sier at du er og dette kun var et engangstilfelle (får jo håpe det....), så ville jeg tatt en angrepille for å være på den sikre siden og heller vente litt med å bli gravid. Ville vel vært veldig dumt å finne ut om lenge at det ikke er din samboer som er faren... :o Jaja, uansett hva du bestemmer deg for så ønsker jeg deg lykke til. Og husk at angrepillen må taes inne 72 timer etter samleie tror jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #3 Skrevet 13. august 2003 Gjest igjen. Glemte noe. Selv om han sier at det er 100% sikkert at han ikke kom inn i deg, så vet vel alle at det finnes en liten mulighet allikvel. Det kan jo komme noen små svømmere ut uten at han merker det allikevel...... Ikke sikkert, men det finnes altså en mulighet... Uffameg, jeg føler med deg. Skjønner fortvilelsen
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #4 Skrevet 13. august 2003 ja, jeg må nok ta en angre pille.... Nå får jeg bare avsmak i munnen av tenker på hva jeg har gjort. Tusen takk for svar, satte enorm pris på det! Mvh S
Gjest apriljente37 Skrevet 13. august 2003 #5 Skrevet 13. august 2003 Hei, jeg forstår du er engstelig. Jeg tror det skal SVÆRT mye til for at du skulle ha blitt gravid med han andre, så jeg synes du bør ta det ganske med ro. Men hvis du nå blir gravid (størst sjans m sambo), så vil du sikkert gå rundt å tvile i 9 mnd. For din skyld håper jeg du får mens denne måneden, og satser for fullt til neste måned MED sambo Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #6 Skrevet 13. august 2003 Etter positivt utslag på EL tester så får man EL 12-36 timer senere. Og med tanke på at egget lever i 24 timer, så vil jeg tro at det faktisk er sannsynlig at det er han andre som kan "befrukte" deg (hvis det skulle ha skjedd). Men det er jo ikke en selvfølge at du blir gravid allikevel......Jeg har selv prøvd i snart 10 mnd uten å bli gravid...... Håper det går bra med deg.
lillen Skrevet 13. august 2003 #7 Skrevet 13. august 2003 Huffameg... Jeg håper du får tatt en angrepille, og at mensen kommer denne syklusen. Det kan ikke være noe morsomt å gå gjennom et svangerskap der du er usikker på hvem som er faren ... Menn blir jo også "våte" før utløsning, og er ikke det også sædceller? Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2003 #8 Skrevet 13. august 2003 Hei igjen Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg tror vel egentlig ikke at det kom noe inne i meg i det hele tatt, men kan jeg leve med den 0,1% tvilen jeg har? I går satt jeg her og tittet på kvinneguiden og håpet at denne gangen skulle det være vår tur.... Så gjør jeg noe så utrolig dumt som jeg gjorde - igjen jeg er så skuffet over meg selv at jeg bare er deppa og vil gråte. Jeg føler meg litt "lurt" også på en måte. Jeg sa jo nok er nok etter at han hadde vært inn og ut av meg TO ganger i alt ca ti sekunder og sa inni meg "det var bra jeg klarte å si stopp nå så slipper jeg å tenke noe mer på det".... Vi ser begge på dingsen hans rett etterpå og det er helt tørt, men så begynner han å bevege seg mot hånden min og ti sekunder etterpå er det sæd i hånden min. Jeg har snakket med han igjen i dag og han er en god gutt og ikke en type som bare lurer jenter. Han er fortsatt helt sikker på at det ikke kom noe inne i meg... Så tenker jeg - LH økning ble vist på søndag og mandag, men tirsdag var det ingenting. Jeg og sambo har hatt samleie tre ganger siden og to ganger på lørdag. Alle hans celler flyr rundt i kroppen min også er jeg bekymret for at det skal komme en celle fra en annen på ti sekunder.... Jo mer jeg tenker på det jo mer tror jeg at det ikke kan være noe å bekymre seg over og at jeg heller skal glede meg til at jeg kan teste positit MED SAMBO..... Fortsatt glad for svar.... Mvh S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå