Gå til innhold

virus?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Julia_*
Skrevet

Har fåvirus på datan og vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli kvitt det. Plutselig ligger det et ikon helt nederst i høyre hjørne og det popper hele tiden op en boble hvor et står at maskinen er infisert. Det står antivirus pro 2010 og at jeg må laste ned det. Har aldri lastet ned det, bruker Avast. Har kjørt avast 3 ganger nå men det hjelper ikke. Hva skal jeg gjøre?

Har prøvd å "stille tilbake" til en tidligere dato, men det gikk ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres mer ut som "ad-ware", noe som prøver å lure deg til å laste ned og kjøpe et falskt antivirusprogram.

Prøv gratisversjonen av Malwarebytes' Anti-Malware, og/eller "free"-versjonen av SuperAntiSpyware (ja, det er ekte, selv om navnet kanskje virker litt uproft).

Gjest Gjest_Julia_*
Skrevet
Det høres mer ut som "ad-ware", noe som prøver å lure deg til å laste ned og kjøpe et falskt antivirusprogram.

Prøv gratisversjonen av Malwarebytes' Anti-Malware, og/eller "free"-versjonen av SuperAntiSpyware (ja, det er ekte, selv om navnet kanskje virker litt uproft).

Jeg lastet ned og kjørte malware og det ble borte!!!! TUUUUUSEN takk for hjelpen!!!

Skrevet
Jeg lastet ned og kjørte malware og det ble borte!!!! TUUUUUSEN takk for hjelpen!!!

Du bør ta og sjekke jevnlig med malware eller superantispyware slik at du får vekk uønsket "dritt" på pc'n din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...