C@thrin€ Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 (endret) Orker ikke ut i kveld så benket meg i sofaen, men du verden så selskapssyk man kan bli noen ganger... Flere? Endret 26. september 2009 av C@thrin€
sussie Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 nettopp sett film vi da.knowing!.så blir vel sittans litt her føre det er natta tid. kjempegid film og til og anbefales.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Jeg sitter i en sofa på den lokale nattklubben og surfer KG Hvorfor legger ingen av de heite damene på dansegulvet an på meg?
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Brutal Mann; fordi du surfer på KG kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Jeg sitter i en sofa på den lokale nattklubben og surfer KG Hvorfor legger ingen av de heite damene på dansegulvet an på meg? Spesielt..ingen sitter på nettet ute på nattklubb en lørdag kveld ;-)
kissmequick Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Akkurat sett to bra filmer! Ganske fornøyd med det, siden jeg pleier å unngå å se filmer fordi jeg blir så skuffa hvis de er dårlige. Frequently asked questions about timetravel og The brothers Bloom. <3 Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre...
mia83 Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Jeg har en del selskap her nå.. hadde vært deilig med litt alenetid for min del..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå