Gå til innhold

Hvordan ser du tv-serier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du tv-seriene når de går på tv, laster du ned eller venter du til det kommer på dvd og ser alt på en gang da?

Jeg venter alltid til det kommer på dvd og tar et sesongmaraton da. Blir jo lenge å vente mellom hver sesong, men synes det funker best. Så slipper jeg den forferdelig torturen med å vente på episodene uke etter uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer litt.. De som går på TV her (feks Greys Anatomy) ser jeg når de kommer hver uke, og forsøker desperat å unngå spoilere.

De som jeg har lyst å se, men som har gått på TV i flere sesonger, eller ikke er på TV her, kjøper jeg på DVD eller ser på nett.

For min del går ukene så frustrerende fort at det egentlig ikke føles lenge å vente en uke på neste episode :P

Skrevet

Jeg ser alle serier på tv, utenom Frustrerte fruer, der laster jeg ned.

Skrevet

Jeg har ikke tv, så derfor blir det til at jeg laster de ned og ser de på pc'en. Vet ikke hva jeg ville gjort om jeg hadde kunnet sett de på tv. Hadde nok antageligvis ikke klart å vente til de kom på norsk tv allikevel... :sjenert:

Skrevet

Enten ser jeg de på tv, eller så laster jeg det ned fra nettet, og ser de på tv'en via HD kabel! :nigo:

• 1 måned senere...
Skrevet

Samboeren min og jeg setter alle serier vi følger med på til opptak og ser dem når det passer oss. Da kan vi se på masse bra TV når vi selv vil, f.eks. fredag kveld eller søndag formiddag. Jeg pleier å si at vi har en egen kanal med bare bra TV-programmer, he he. Det hender at han laster ned noe fra nettet, men det er sjelden vi ser noe av det. Det er mest hvis det skjer noe med opptakene, at vi kan skaffe episodene likevel. Det er helt genialt å ta opp alle programmer, da har man full frihet og er ikke på noen måte avhengig av TV'en. :)

Skrevet

Jeg synes det er svært irriterende å prøve å holde følge med tv-serier som går på tv'en at jeg laster ned alt.

Ting som f.eks singing bee og paradise hotel blir gjerne streamet gjennom nettet.

Pleier å ta tv-seriene i perioder f.eks se alt som er kommet ut av en serie for så og begynne på neste.

Så hvis det er en kjedelig dag og det er 20 minutters episoder så tar man ett STORT gjafs i en sesong.

De seriene som jeg virkelig liker kjøper jeg derimot inn når det er tid for å se de igjen.

Skrevet

Venter gjerne til de kommer på dvd.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har så mange serier jeg følger med på, dermed er det lettest for meg å følge med ved å laste dem ned... hvis jeg skulle ventet en uke for hver episode på alle seriene, hadde jeg nokk blitt litt forvirret:p

Men csi og frustrerte fruer har jeg kjøpt de 3 første sesongene av på dvd, for å gro på hytte ferie=)

Skrevet
Ser du tv-seriene når de går på tv, laster du ned eller venter du til det kommer på dvd og ser alt på en gang da?

Jeg venter alltid til det kommer på dvd og tar et sesongmaraton da. Blir jo lenge å vente mellom hver sesong, men synes det funker best. Så slipper jeg den forferdelig torturen med å vente på episodene uke etter uke.

JEg ser noen på TV som Grey's Anatomy osv. Men det hender at jeg ser ting på internett fordi det ikke går på TV og eller visst det er visse episoder jeg er ute etter. Laster aldri ned da. Men harto brødre og en veldig god venn som kjøper TV serier så låner DVD'er av og til. Dama til broren min har lånt meg hele Sex & the City :skravle:

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Jeg elsker å "sluke" serier, og venter derfor ofte til de kommer på DVD. Da kan jeg slev bestemme hva og hvor mye jeg vil se, og jeg slipper reklamepauser.

Skrevet

Jeg laster ned stortsett alt og ser på dataen. Litt kjedelig med lite bilde og ikke optimal lyd, men får ikke dataen til å fungere med tv'n så..

Pluss at jeg har så mange serier jeg følger med på at jeg hadde blitt tullete av å skulle være hjemme akkurat når disse går på tv, nå kan jeg se dem når det passer. Og syns de er litt for treige i Norge med å sende de forskjellige sesongene av alt at jeg måtte bare laste ned...

Skrevet (endret)

Laster ned og ser på tv'en via popcornhouren min (http://www.popcornhour.com/onlinestore/), eller kjøper dem på dvd.

Eeelsker den maskinen forresten! Her lagres cover, episodeinfo osv. også. Anbefales på det sterkeste!

Endret av cilipili
Skrevet

Laster ned absolutt alt. Jeg har ikke TV og er heller ikke interessert i å ha det. Dessuten hater jeg reklame og liker å følge mitt eget skjema og ikke måtte sitte foran TV'en på gitte tidspunkter.

Skrevet

Ser serier på den gode gamle måten jeg. Venter på hver episode :)

Skrevet

Vi kjøper på DVD. Har tv, men få kanaler, så flere av seriene ville vi uansett gått glipp av, og synes ikke det er noe moro å holde av faste tidspunkt for å se på tv heller...

Skrevet

kjøper DVD eller ser på TV.

Det som kommer på TV, ser jeg gjerne der, men det finnes jo en del morsomt som ikke kommer (eller som er litt eldre).

Skrevet

Det går så få serier på tv som jeg liker, så jeg kjøper de jeg liker på DVD og ser dem :) (Vanskelig å finne f.eks. Twilight zone, den originale serien, på TV i våre dager...) Slipper å vente til neste uke for å se neste episode også da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...