Gå til innhold

Analsex

Gjest smalanal

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hei.

Eg og sambo prøvde analsex i går, det gikk heilt greit føler eg selv. Eg og sambo vil gjerne prøve igjen, men eg vil først få noen tips fra andre som har gjort det.

Det blei litt spontant i går egentlig, så vi måtte bruke vaselin siden det var det eineste vi hadde i huset som var brukbart som glidemiddel (hørte at matolje kunne brukes men det høres så udelikat ut).

*Hvilke stillinger er best til analsex, så det blir minst mulig "spenning" og lettere å gli inn?

*Hvordan forbrede best mulig?

*Hva annet som man typisk har i huset kan brukes som glidemiddel til nød?

*Anbefal meg ett bra glidemiddel som er billig, har stor flaske som varer lengre og gjerne slik som bedøver litt.

Det blei litt klomsete for oss nemlig, har aldri gjort det før så havna på sofaen med rompa litt i været, full i vaselin på hender og på rompa (ikkje så kjekt på skinnsofa nei, var full i vaselin kliss etterpå), ikkje heilt lett. Eg tøyde meg ut selv med fingrene, lot ikkje han gjøre det på meg for det var ikkje særlig behagelig. Det var litt vondt i begynnelsen, når hodet blei pressa inn og fikk en ubehagelig følelse av å måtte gå på toalettet. Prøvde slappe av mest mulig, men det blei jo litt til at eg kneip igjen. Etterhvert gikk det greit, og han kom iløpet av 5 minutter når han fikk signalet om at det var greit å peise på. Det var og ein rar følelse, å kjenne sæden bli pumpa inn for å så renne ut igjen etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av stillinger, så er ofte bakfra hvor du ligger på magen med en pute e.l. under magen en god stilling. Misjonær (med knærne opp mot brystet) er også bra. Fordelen med disse er at vinkelen på rumpa blir bra, og inntrengning og inn/ut går lettere.

Mange sexbøker o.l. anbefaler at hun sitter oppå. Dette gjør riktignok at hun har full kontroll, men det fører også til at musklene i hele underlivet klemmer sammen, og det er sånn sett en dårlig stilling for analsex. For litt mer erfarne kan den imidlertid fungere bra. (Med forbehold om individuelle forskjeller - jeg tok "rumpejomfrudommen" på en eks., og for henne fungerte det veldig bra å sitte oppå. Hun var imidlertid veldig glad i den stillingen generellt, så det kan jo ha vært en faktor.)

Når det gjelder glidemiddel, så er det ingenting som slår silikonbasert glidemiddel. Dette har konsistens som olje, er utrolig glatt, og varer LENGE. Kjøp på kondomeriet e.l. steder.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg syns det er best hvis jeg ligger på siden. Så kan han stå på kne ved siden av meg når han kommer inn.

Skrevet

Når best når han kommer inn når han spooner meg...så kan vi heller skifte stilling etterhvert...

Gjest Gjest_sarah_*
Skrevet

Vi har 4 stillinger vi bruker ved analsex.

1. Jeg (og han) ligger på siden.

2. Doggystyle .

3. Jeg ligger flatt på magen og han ligger oppå meg.

4. Jeg sitter på toppen.

Det er ikke noe jeg liker bedre enn andre stillinger ang. analsex. Det er deilig uansett :)

Skrevet

Min favorittstilling til analsex er at jeg ligger ppå ryggen med bena trukkket delvis opp mot magen, mens han sitter på knær mellom bena mine. Gir meg tilgang til klitten samtidig, så det funker som bare rakkern :gjeiper:

Når det kommer til glidemiddel så takler jeg det rett og slett ikke... Spytt er det eneste som fungerer..

Under oppvarmingen så brukes det først fingre, for så å gå over til diverse anal-pluggs i økende størrelser helt til jeg føler meg klar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...