Livets datter Skrevet 13. august 2003 #1 Del Skrevet 13. august 2003 En til Livets Datter - fordi du fikk meg til å tenke mye etter noe du skrev i en tråd som ikke var retta mot meg egentlig Takk for rosen, men nå ble jeg veldig nysgjerrig, Lillian... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. august 2003 #2 Del Skrevet 13. august 2003 Kan ta det på PM senere.....Jeg sitter ikke ved min egen PC nu, så jeg sender deg heller en PM senere i kveld, jeg. Det er ikke noe spennende asså :blunke: Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 13. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 13. august 2003 Ok, da får jeg lest den imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. august 2003 #4 Del Skrevet 13. august 2003 :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Skulle skrive PM nå, og sitere hva du hadde skrevet i en tråd....også oppdaga jeg at det var Veslebråka som hadde skrevet innlegget, og ikke Livets Datter :oops: :oops: :oops: Hehe....Feil person...Jaja, du fortjente en rose likevel, Livets Datter, for du lager så mange bra tråder Lillian *litt flau over at jeg tok feil* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. august 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 14. august 2003 He he... *niholder på rosen min* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 14. august 2003 #6 Del Skrevet 14. august 2003 "Lillian" det er menneskelig å feile vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå