Becka Skrevet 2. oktober 2009 #41 Del Skrevet 2. oktober 2009 Fordi du har bakkekontakt, er fornuftig, skjønner at det å være forelsket er noe man blir etter at man har blitt kjent med noen, - og ikke før, - slik de fleste andre ønsker. Impulsive overtroiske mennesker som tror på "kjærlighet på første blikk". hehe stakkars, sånn er det å være kåt på fremmede og unnskylde seg med skjebnen.... triste greier. nå var det plutselig impulsive overtroiske mennesker, i sted var det kvinner som liker å være forelsket. Jeg liker impulsive mennesker. Jeg tror ikke på kjærlighet ved første blikk. Men jeg tror på lidenskap ved første blikk. Jeg er enig at det nok er mange som blander dette. Om man skal tro på skjebnen så må det nå gå litt lenger enn som så.. Jeg har "strenge krav" til hva jeg skal føle for en mann. Og det er muligens derfor jeg er singel å.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 3. oktober 2009 #42 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har "strenge krav" til hva jeg skal føle for en mann. Og det er muligens derfor jeg er singel å.... Du er nok mer singel fordi at du er redd for at noen skal bli kjent med deg, har ikke så mye med menn å gjøre dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 3. oktober 2009 #43 Del Skrevet 3. oktober 2009 Du er nok mer singel fordi at du er redd for at noen skal bli kjent med deg, har ikke så mye med menn å gjøre dette her... Og hva får deg til å tro det? Jeg er ikke redd for at de skal bli kjent med meg. Jeg er redd for at de ikke skal bli kjent med meg. Den gode snille personen jeg egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 #44 Del Skrevet 3. oktober 2009 - Fordi damer som liker å være forelska er som regel mer forelsket i forelskelen enn personen. Forresten er forelskelse et umodent trekk og grenser til sinnsforvirring og besatthet. Her er du etter min erfaring helt "spot on" - dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 #45 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det kan skje ja. Men den risken tar man vel? Og somregel, som voksen og erfaren, så gjør faktisk ikke forelskelse enn blind. Men det er ofte vanskeligere å kutte, da man er forelsket, selvom man innerst inne vet det er noe som ikke er korrekt. Om du skjønner... Jeg kommer nå ikke til å ta risken med å bare basere meg på en forelskelse, nei. Resten er jeg enig med deg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. oktober 2009 #46 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Jeg er ikke redd for at de skal bli kjent med meg. Jeg er redd for at de ikke skal bli kjent med meg. Den gode snille personen jeg egentlig er. Det er jo faktisk mye opp til deg selv også Endret 3. oktober 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå