Gå til innhold

vil jeg bli sexuelt tiltrukket av ham?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er en fyr jeg så vidt har pratet med et par ganger, og allerede ut i fra de gangene virker det som om vi har god kjemi, og jeg tror jeg kunne komme til å like han veldig veldig godt, MEN jeg er ikke sexuelt tiltrukket av han, vil dette komme? For jeg tror virkelig jeg begynner å like han :) Noen som har noen erfaringer? det trenger vel ikke være sånn at en må være tiltrukket av en person ved første blikk for å bli det senere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, og jeg har ikke opplevd at seksuell tenning har kommet etter hvert.

Når jeg er på dealer`n med noen, pleier jeg teste meg selv i mitt eget hode før jeg går videre med han. Tenker: kunne jeg tenke meg å kysse denne mannen, kunne jeg tenke meg å ha sex med han?

Hvis svaret er nei, nja, vet ikke, kanskje, så er det ikke nok for meg til å gå videre.

Må ha tenning for å kunne innlede et forhold.

Men det kan jo hende at du er helt annerledes enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuelle følelser kan komme etter hvert på samme måte som andre følelser, som forelskelse og kjærlighet. Det er ikke alltid "hele pakka" er der fra første stund, følelser utvikler seg over tid etter som man blir kjent med personen. Blir du forelsket i ham, blir du høyt sannsynig kåt på ham også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel forsåvidt en viss tro på at tenning kan komme etterhvert. Men, jeg har nok lagt en del gå pga mangel på dette. Er jeg ikke tiltrukket, så føler jeg ikke for å ta steget noe videre, selvom jeg liker vedkommende. Kanskje dumt også. Men for å se det fra andre siden, jeg hadde ikke syntes noe om en som tilbringte tid med meg, og likte meg, men som ikke var tiltrukket.... Det hadde vært gaaaanske fælt. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel forsåvidt en viss tro på at tenning kan komme etterhvert. Men, jeg har nok lagt en del gå pga mangel på dette. Er jeg ikke tiltrukket, så føler jeg ikke for å ta steget noe videre, selvom jeg liker vedkommende. Kanskje dumt også. Men for å se det fra andre siden, jeg hadde ikke syntes noe om en som tilbringte tid med meg, og likte meg, men som ikke var tiltrukket.... Det hadde vært gaaaanske fælt. :sukk:

Er det ikke da man liksom blir kompiser?

Helt ubegripelig for meg da men!

Hva FAEN skal jeg med et kvinnfolk som ikke er tiltrukket av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke bruk for venninner. Det er mitt valg.

Det du sier er at du ikke har bruk for kvinner til annet enn å parre på dem.

At det er ditt valg har ingenting med saken å gjøre. Det er en unnskyldning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du sier er at du ikke har bruk for kvinner til annet enn å parre på dem.

At det er ditt valg har ingenting med saken å gjøre. Det er en unnskyldning.

Sier ikke at jeg bare har bruk for dama til det. Men det følger med også. Ellers er det jo ingen vits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hei_*
Sier ikke at jeg bare har bruk for dama til det. Men det følger med også. Ellers er det jo ingen vits.

Du har visst ikke bruk for kjæreste heller ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg har bruk for "den rette" dama - og ingen annen.

Og jeg vet jeg er den rette dama for deg.

Trofast, snill, seksuell, tror jeg er søt, sosial og omtenksom. Kom ikke på flere komplimenter, men der er en masse. Og jeg ville bry meg først og fremst om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, og jeg har ikke opplevd at seksuell tenning har kommet etter hvert.

Når jeg er på dealer`n med noen, pleier jeg teste meg selv i mitt eget hode før jeg går videre med han. Tenker: kunne jeg tenke meg å kysse denne mannen, kunne jeg tenke meg å ha sex med han?

Hvis svaret er nei, nja, vet ikke, kanskje, så er det ikke nok for meg til å gå videre.

Må ha tenning for å kunne innlede et forhold.

Helt enig. Det fungerer aldri å like noen uten tenning. Det blir som å være med en nabo/klassevenn, og håpe på at veldedighetsgenet slår seg på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! Vi menn må si i fra.

Jeg vil heller ikke ha en mann jeg ikke er tiltrukket av. Hva tror dere egentlig?

Høres jo ut som dere kun er vant å ha et ligg med damer som ikke synes der er tiltrekkende. Synd for dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Det fungerer aldri å like noen uten tenning. Det blir som å være med en nabo/klassevenn, og håpe på at veldedighetsgenet slår seg på....

Ikke like noen uten tenning? Bevare meg vel. Skjønner ikke hva dere menn er redde for. Ikke å ha en kvinne som god venn? Tydelig dere har vokst opp i en annen tid. Min erfaring er at den beste vennen jeg har er av det andre kjønn. Og det har aldri vært snakk om seksualitet blandt oss. Men vi har lært veldig mye ang, tenkemåte til det andre kjønnet av hverandre, noe som har vært svært viktig i samfunnsarbeid osv.

Synes synd i dere som har så forvaklende syn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Purple Haze
Ikke like noen uten tenning? Bevare meg vel. Skjønner ikke hva dere menn er redde for. Ikke å ha en kvinne som god venn? Tydelig dere har vokst opp i en annen tid. Min erfaring er at den beste vennen jeg har er av det andre kjønn. Og det har aldri vært snakk om seksualitet blandt oss. Men vi har lært veldig mye ang, tenkemåte til det andre kjønnet av hverandre, noe som har vært svært viktig i samfunnsarbeid osv.

Synes synd i dere som har så forvaklende syn

Nå var vel ikke poenget om man kan like noen uten å tenne på dem. TS spør om tenning kan komme etter hvert, når den ikke er der i utgangspunktet.

Dette er ikke en ny "kan menn og kvinner bare være venner-debatt".

Forvaklet syn? Begrunn, please.

Hvis jeg ikke tenner seksuelt på en mann, skal jeg da innlede et kjærlighetsforhold til han, fordi vi er så gode venner? Tror du bør lese startinnlegget en gang til, og så svare ut fra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler ikke et sekund på at det er mange menn som er sånn. Det var heller ikke dét jeg reagerte på, og det handler ikke om likestilling. Det er holdningen jeg brekker meg av.

Så du mener altså at det er om å gjøre for en mann å ha flest mulig venninner?

Kanskje best å samle på alle eksene også da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre det er noen helt spesielle trekk ved hans fysikk/fremtoning som byr deg imot, har jeg stor tro på at tenning kan komme etterhvert. For min del kan den i alle fall komme både snikende og som et bombenedslag, alt ettersom hva jeg opplever med den aktuelle mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre det er noen helt spesielle trekk ved hans fysikk/fremtoning som byr deg imot, har jeg stor tro på at tenning kan komme etterhvert. For min del kan den i alle fall komme både snikende og som et bombenedslag, alt ettersom hva jeg opplever med den aktuelle mannen.

Jeg er enig. Virker som mange legger altfor stor vekt på forelskelsen. Den vil uansett forsvinne i løpet av relativt kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...