Gå til innhold

Vokser øyevipper ut igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom i skade for å kutte mine egen øyevipper når jeg tok bryna. Ble litt rart, vokser de ut igjen? Noen som vet og hvor lang tid tar eventuelt det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de vokser ut men det tar litt tid. På barneskolen var det noen som klarte å innbille oss at vi kom til å få lengre øyevipper hvis vi klippet de litt. Needless to say at det ikke fungerte så bra. Men de vokste da ut igjen. :)

Skrevet

De vokser ut igjen ja! Jeg klarte å rive ut omtrent alle øyenvippene til bestevenninna mi(ikke med vilje såklart!), og de vokste ut igjen. Tok vel noen uker.

Skrevet

Jeg gjorde det samme... Tok ca en-to uker så hadde de vokst ut til normal lengde. Jeg tok omtrent halve lengden. Nå har jeg lært å holde pekefingeren over øyenvippen når jeg trimmer brynene...

Min onkel var omsvermet i ungdomsårene, og jentene elsket de lange, tette og sorte øyenvippene hans. Han selv var ikke så begeistret for deres begeistring, så han nappet ut alt! Jeg vet ikke hvor lang tid det tok før de vokste ut igjen, men de ble iallefall like lange og tette som de hadde vært. Nå er han snart 60 og øyenvippene hans er fortsatt nydelige! :)

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

Hadde ikke mine vokst så hadde jeg vært fri! Jeg mister daglig mange vipper som løsner av seg selv, men jeg har mye vipper. Det tyder på at de vokser relativt raskt også. Men så er jo jeg mister hairy da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...