Raven Emerald Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 http://filebank.gamebank.fi/5172/ugly.jpg.html Fikk tårer i øynene av denne...
Raven Emerald Skrevet 26. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2009 Jeg vet. Den er så nydelig, jeg måtte bare dele den.
Ambivalent Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Uff, den var fin. Men mest trist.
Gjest Blubberella Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Den der fikk meg seriøst til å gråte så tårene rant! Noe så utrolig trist og tragisk, samtidig som moralen var så utrolig fin. Takk for at du delte, Raven!
Gjest Elfrida Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Trist og rørende historie. Nå er det rett nok ikke helt uvanlig at katter maler tross store smerter.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #10 Skrevet 27. september 2009 Ikke for å virke negativ og hjerterå, men jeg synes den var litt søtsuppede og litt "Paulo Coelho"-aktig. Regner med det ikke er en sann historie, men en tynn allegori som liksom skal lære oss om "ekte" kjærlighet. Uff, nå hørtes jeg fæl ut, men det var nå det jeg tenkte.
Knøttet Skrevet 27. september 2009 #11 Skrevet 27. september 2009 Jeg må slutte å lese slike historier, blir bare trist og lei meg ... Stakkars pusen! Håper det ikke er sant ...
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #12 Skrevet 27. september 2009 Trist og rørende historie. Nå er det rett nok ikke helt uvanlig at katter maler tross store smerter. Dette har jeg også hørt. At malingen er kattens måte å trøste seg selv på eller noe i den dur.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #13 Skrevet 27. september 2009 Ikke for å virke negativ og hjerterå, men jeg synes den var litt søtsuppede og litt "Paulo Coelho"-aktig. Regner med det ikke er en sann historie, men en tynn allegori som liksom skal lære oss om "ekte" kjærlighet. Uff, nå hørtes jeg fæl ut, men det var nå det jeg tenkte. Jeg opplevde den på samme måte. Også satt jeg og tok meg selv i å irritere meg over at dette mennesket tydeligvis hadde sett at dyret hadde gått rundt og lidd i mange år, tydeligvis uten å gjøre noe for å hjelpe. Men den er da sikkert oppdiktet, så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå