Gå til innhold

Katten Ugly

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet. Den er så nydelig, jeg måtte bare dele den.

Skrevet

Uff, den var fin. Men mest trist. :sukk:

Gjest Blubberella
Skrevet

Den der fikk meg seriøst til å gråte så tårene rant! Noe så utrolig trist og tragisk, samtidig som moralen var så utrolig fin. Takk for at du delte, Raven!

Skrevet

Trist og rørende historie. Nå er det rett nok ikke helt uvanlig at katter maler tross store smerter.

Skrevet

Ikke for å virke negativ og hjerterå, men jeg synes den var litt søtsuppede og litt "Paulo Coelho"-aktig. Regner med det ikke er en sann historie, men en tynn allegori som liksom skal lære oss om "ekte" kjærlighet. Uff, nå hørtes jeg fæl ut, men det var nå det jeg tenkte.

Skrevet

:grine:

Jeg må slutte å lese slike historier, blir bare trist og lei meg ... Stakkars pusen! Håper det ikke er sant ...

Skrevet
Trist og rørende historie. Nå er det rett nok ikke helt uvanlig at katter maler tross store smerter.

Dette har jeg også hørt. At malingen er kattens måte å trøste seg selv på eller noe i den dur.

Skrevet
Ikke for å virke negativ og hjerterå, men jeg synes den var litt søtsuppede og litt "Paulo Coelho"-aktig. Regner med det ikke er en sann historie, men en tynn allegori som liksom skal lære oss om "ekte" kjærlighet. Uff, nå hørtes jeg fæl ut, men det var nå det jeg tenkte.

Jeg opplevde den på samme måte. Også satt jeg og tok meg selv i å irritere meg over at dette mennesket tydeligvis hadde sett at dyret hadde gått rundt og lidd i mange år, tydeligvis uten å gjøre noe for å hjelpe. Men den er da sikkert oppdiktet, så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...