Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Kjøpte meg ny telefon idag - Sony Ericsson T707, og får til min store tvil ikke sendt sms'er. Jeg har sjekket meldingssentralnr og det er korrekt Jeg har abonnementet onecall hvis det har noe å si. Hvor kan feilen ligge? Må jeg kontakte one call? Eller der jeg kjøpte tlf? Noen som vet hva som kan være feil?
Gjest ts Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Jeg kan heller ikke ringe med den! Har ikke fått testet ut om jeg kan ta imot samtaler eller mld enda. Åååå!!
Gjest Nattvette Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Har vært borti lignende problem, fylte på tlf min og fikk ikkje sendt melding lengre av ein eller annen grunn. Ringte til Netcom, forklarte problemet og de fiksa det med ein gang. Eg tror du bør ringe til de som du har abonnementet hos (onecall altså) og forklare problemet ditt. Kan være de må "låse" det opp.
Aftensol Skrevet 27. september 2009 #4 Skrevet 27. september 2009 Har du dekning på telefonen? Eventuelt prøv å sette sim kortet ditt i en annen telefon og se om det hjelper... Hvis det hjelper så ta kontakt med der du kjøpte telefonen, hvis det ikke hjelper ta kontakt med operatøren...
Minttu Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 du har ikke bytta operatør, men beholdt nr? for da må du vente en stund før du kan ta i bruk det nye sim kortet. du får nok ta å ringe og høre, som andre her sier
Kamikatze Skrevet 27. september 2009 #7 Skrevet 27. september 2009 Les brev og bruksanvisninger som fulgte med grundig.
kissmequick Skrevet 27. september 2009 #8 Skrevet 27. september 2009 Les brev og bruksanvisninger som fulgte med grundig. Oi, ikke foreslå sånt
Anglofil Skrevet 27. september 2009 #9 Skrevet 27. september 2009 (endret) Ring teleoperatøren du bruker. Det kan godt hende de må åpne fysisk for sms, eventuelt sjekke feilmeldinger. Har du portert fra en teleoperatør til en annen, vil det gå en viss tid før dette kan skje, om ikke må du som sagt kontakte teleoperatøren. De kan også sjekke f. eks nettfeil ved basestasjonene, dekning i området ditt, meldingssentralen osv. Mvh Yvonne Endret 27. september 2009 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå