Gå til innhold

tyveri

Gjest Gjest_gjest_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

I dag når jeg var i byen ble jeg tatt for stjeling på h&m. Har aldri gjort noe lignende før, og vet ikke hvorfor jeg gjorde det. Jeg stjal en liten øyenskygge til 50-100 kroner maks. Når jeg skulle ut av butikken pep det. Når de spurte om jeg hadde kjøpt noe, tok jeg ut øynenskyggen. Sa at jeg hadde kjøpt den. Jeg ble tatt ut på det rom, det kom vakter og hele pakken. Jeg holdt fast på at jeg kjøpte øyenskyggen. De tok ned nummeret mitt, personnummeret mitt, navn og adresse. Jeg fikk tilslutt gå. De skulle sjekke gjennom kviteringene for hele dagen, og hvis de ikke finner at jeg har kjøpt en øyenskygge (som jeg ikke gjorde) skulle de skrive en anmeldelse og tilkalle politiet! HVA FAEN GJØR JEG NÅ?? KOMMER DETTE TIL Å BLI EN STOR SAK!?!? KOMMER DETTE PÅ RULLEBLADET? JEG ER HELT FRA MEG! HVA SKAL JEG GJØRE!?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

plis, svar, noen. jeg er helt desperat!

Skrevet
plis, svar, noen. jeg er helt desperat!

Straffen kommer. Bare vent å se. Du får som fortjent.

Skrevet

Du kan iallefall glede deg over at fengselsstandarden er noe bedre i Norge enn i Kongo. Og at vi ikke har dødsstraff, da. :filer:

Skrevet
I dag når jeg var i byen ble jeg tatt for stjeling på h&m. Har aldri gjort noe lignende før, og vet ikke hvorfor jeg gjorde det. Jeg stjal en liten øyenskygge til 50-100 kroner maks. Når jeg skulle ut av butikken pep det. Når de spurte om jeg hadde kjøpt noe, tok jeg ut øynenskyggen. Sa at jeg hadde kjøpt den. Jeg ble tatt ut på det rom, det kom vakter og hele pakken. Jeg holdt fast på at jeg kjøpte øyenskyggen. De tok ned nummeret mitt, personnummeret mitt, navn og adresse. Jeg fikk tilslutt gå. De skulle sjekke gjennom kviteringene for hele dagen, og hvis de ikke finner at jeg har kjøpt en øyenskygge (som jeg ikke gjorde) skulle de skrive en anmeldelse og tilkalle politiet! HVA FAEN GJØR JEG NÅ?? KOMMER DETTE TIL Å BLI EN STOR SAK!?!? KOMMER DETTE PÅ RULLEBLADET? JEG ER HELT FRA MEG! HVA SKAL JEG GJØRE!?
Skrevet

Hva tenkte du da? At du kan bare ta ting uten å betale og unngå straffen? Du får straffen din og du ta læredom av dette. Neste gang tenk FØR det er for sent.

Skrevet
Du kan iallefall glede deg over at fengselsstandarden er noe bedre i Norge enn i Kongo. Og at vi ikke har dødsstraff, da. :filer:

Det er lite sannsynlig at du får fengselsstraff for dette, spesielt dersom du tilstår. Du vil nok bare få en bot, i tillegg til at dette kommer på rullebladet. I hvilken grad dette vil begrense dine muligheter for yrkesvalg, er jeg usikker på, men du har neppe noen framtid i politiet.

Skrevet

Du blir anmeldt politi men siden det er saken med liten verdi(under 200kr)så enten politi henleger saken enter blir du inkalt for å snakke med politi og hvis du tilstår så får du bot........hvis du nekkter så mulig politi gir opp og "glemmer"saken .Norge er drømme land for alt mulig kriminalitet(farligs er å smugle pils og kjøtt fra Sverige...)

Skrevet

Det er lite sannsynlig at du får fengselsstraff for dette, spesielt dersom du tilstår. Du vil nok bare få en bot, i tillegg til at dette kommer på rullebladet. I hvilken grad dette vil begrense dine muligheter for yrkesvalg, er jeg usikker på, men du har neppe noen framtid i politiet.

[/quoTyveri under 100kr har ingen begrensinger i muligheter for yrketsvalg.Og husk,du taper ingentig hvis du ikke tilstår,nekt alt(si at du kjøpte dette på andre butikk,eller kjøpt i går,førrige uke.....bere glemt å ta ut fra vesken.....du vinner hvis du tilstår kun når de har 100%bekreftelse om tyveri(filmet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...