Gjest ts Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Hei! Jeg kom til å tenke på noe her om dagen. Da jeg var 15 år så lekte jeg fremdeles med Barbiedukkene mine. Jeg gjorde det stort sett hver eneste dag. Jeg husker spesielt at jeg sluttet tvert med det den dagen jeg ble 16 år. Jeg holdt det skjult at jeg lekte med dem, følte meg barnslig og dum. Hvor vanlig er det at tenåringer leker med Barbiedukker?
Gjest MooCow Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Aner ikke hvor vanlig det er, men det hendte vel at jeg gjorde det selv paa den alderen. Husker ikke naar jeg sluttet. Ikke noe unormalt i det vil jeg paastaa.
Gjest Caylee Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 (endret) Sikkert normalt det Jeg likte med det når jeg var 13 med en vennine når jeg var på besøk der. Men jeg nekta å forsette å leke med det når jeg var oss hun den gangen moren oppdaget det Endret 26. september 2009 av Caylee
Gjest Gjest- Purple Haze Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Husker jeg smuglet dukkene mine ned fra loftet da jeg var rundt 13 år. Fikk sånn voldsom trang til å leke med dukker igjen, men syns det var flaut hvis noen skulle oppdaget det. Husker også at jeg gikk lei dukkene igjen etter et par dager, pakket dem opp på loftet igjen, og der ble de liggende. Tror det er temmelig uvanlig at tenåringer leker med dukker, men det er sikkert enkelte som gjør det litt i smug
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #5 Skrevet 27. september 2009 jeg og venninnen min lekte med dukker og bamser på ungdomsskolen, men dette var helt i skjul. Jeg kan fortsatt huske en tredje venninne mobbe oss for dette fordi hun faktisk visste det. Min egen datter på ni har akkurat ryddet alt som har med barbie ut av rommet og plassert det hos sin bestemor. Jeg vet ikke helt hvorfor. Hun sier selv hun vil ha bedre plass på rommet....
Gjest Nattvette Skrevet 27. september 2009 #6 Skrevet 27. september 2009 Tror eg og søskenbarnet mitt leikte med barbie fram til vi var 12, på slutten gjorde vi det i skjul :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå