Gå til innhold

Så noen av dere "ungkaren" på tv3 i går?

Anbefalte innlegg

Gjest Missuganda
Skrevet

Æsj, for en idiot. Jeg synes det er rart at ikke flere av jentene trakk seg etter den kvalmende episoden i går. Jeg hadde gått tvert. Hva med dere, jenter? :lol:

Videoannonse
Annonse
Gjest Missuganda
Skrevet

Fyren er jo komplett idiot. Drakk seg full og klina med diverse jenter. Utførte handlinger som jentene så på som mindreverdige....æsj og pjug...det ser ut som fyren ikke er helt god i toppetasjen....nå er jeg hekta :-?

Skrevet

Har sett nesten hele serien før, men gikk nok glipp av akkurat dette.

Kommer siste episode neste uke?

Gjest Hilde K S
Skrevet

Synes hele programmet er en smule nedverdigende jeg.

"Hmmm nå er det bare ti damer igjen. Det har vært utrolig vanskelig å velge ut fem av dere siden jeg kunne tenke meg å p*lt litt på dere alle før jeg bestemmer meg for hvem jeg skal gifte meg med...."

Altså han har tre damer igjen, det skal velges ut en som han for søren meg skal GIFTE seg med og så har han problemer med å velge ?

Men lett å bli hekta på. Jeg ser det jeg også.... :lol:

A little bit of Erica by my side, a little bit of Tina hmhm *Nynner for meg selv*

Skrevet

Han har nok fått litt beskjed av produsentene om hva han skal si også.

Hvis han annonserer i første episode at han allerede har bestemt seg for X hadde vel noe av spenningen blitt borte?

Så forøvrig ikke nevnte episode.

Skrevet

Snakker dere om "Rik eller lykkelig" eller "Ungkaren" nå?

Skrevet
Fyren er jo komplett idiot. Drakk seg full og klina med diverse jenter. Utførte handlinger som jentene så på som mindreverdige....æsj og pjug...det ser ut som fyren ikke er helt god i toppetasjen....nå er jeg hekta :-?

Her må det være snakk om Rik og lykkelig.

Skrevet

Hmm.. Jeg trodde det var Ungkaren III - men da har jeg misforstått.

(Skjønte ikke helt det med "drakk seg full etc. - så jeg burde vel ha skjønt at det var den andre).

Skrevet

Det kan ikke ha vært Ungkaren nei. Det går også på TVNorge og ikke på tv3.

Skrevet

Er det ikke en million dollar med i spillet da??????? :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje jeg er veldig naiv og dum, men jeg syns faktisk det er interesant å følge med på hvordan han argumenterer og tenker om disse damene..og hva damene tenker om han. Det var jo interessant at den mest agressive dama ikke fikk rose.

Skrevet

Det må være rik eller lykkelig dere prater om. Har sett alle episodene av ungkaren, og han har da ikke vært på den måten forfatter av innlegget beskriver...Derimot hadde visst han ekle fyren i rik eller lykkelig gjort det. Fikk ikke sett det, bare at han "angrende" kom å ba om unnskyldning til jentene.

Skrevet

Han i Ungkaren virker jo ganske ordentlig synes jeg. Men han i "Rik og Lykkelig" - nei han likte jeg ihvertfall ikke! Skikkelig slesk og ekkel type. :-?

Skrevet

Hihi, jeg vet hva som skjer....

Skrevet

det er sykt - og den snobbete delen av meg skammer meg - men på den annen side, jeg kan jo gjøre som så mange andre - kødde med det og gjøre det til en *sak* at jeg ser på - "herregud, trash er gøy!!

jeg vet hvem som får hvem - og etterdønningen også - det er jo derfro det heter www - ike sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...