Gå til innhold

personaliert bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg fant denne på nettet,

http://www.weddingchannelstore.com/wedding...spx?scId=Unique Favors(KnotShop)&sscId=PersonalizedFavors(KnotShop)&cId=Favors(KnotShop)

likte spesielt de sjololadene der man kunne skrive navn og dato for bryllupet på

http://www.weddingchannelstore.com/wedding...spx?scId=Unique Favors(KnotShop)&pId=P70(KnotShop)&cId=Favors(KnotShop)&cTypF=&sscId=PersonalizedFavors(KnotShop)

men da jeg skulle bestille, så såg eg desverre at de ikke sender utenfor usa!!

noen som vet om noe lignende som sender til norge?

Skrevet

Jeg vil tenke meg at ihvertfall noen engelske nettsteder vil kunne sende til Norge. Søk på chocolate wedding favours (med U), f.eks. på ebay.co.uk eller kjør et avansert søk i Google med nettsteder i Storbritannia.

Gjest Gjest_huderre_*
Skrevet

weddingstar fører også slikt :-)

I Norge vet jeg at Divakjoler fører det, og lurer på om ikke lise ett eller annet har det også.

Skrevet

takk! skal sjekke weddingstar, har sjekket mye igår! heile dagen gikk til surfing:) lett å bli hekta på alt som har med bryllup å gjøra!! sleit fremdelse me å finne sjokoladene mine da:) men eg fant mye annet "må ha" ting...

Skrevet
weddingstar fører også slikt :-)

I Norge vet jeg at Divakjoler fører det, og lurer på om ikke lise ett eller annet har det også.

divakjole sine nettsider står det at de skal ha slike ting, men når du går inn på småting, så kommer det ikke opp noe, på wedding star måtte du bestille min et vist anntall, og til verdens minste bryllup så trenger jeg ikke d:))

men kom rett og slett fram til at jeg kjøper eventyr sjokolade, tar av papiret, og lager nytt omslag selv! så kan jeg øve meg til invitasjoner skal lages:)

hvis det er noen andre som har noen nettsider å komme med, så bare kom med! finner alltid noe som virker tøft! får mange gode ideer av å gå gjennom slike nettsider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...