Gå til innhold

Noen som har PersonSvar fra Telenor?

Mrs. B

Anbefalte innlegg

Vi har tidligere hatt InTouch i forbindelse med vårt fasttelefonabonnement. Nå har vi derimot begge byttet mobilleverandør til Chess og da kan man visst ikke bruke dette lenger. Har ikke bestilt mobilsvar hos Chess heller for det koster litt ekstra i måneden.

Lurte på om vi heller skulle ha PersonSvar på hustlf vår, for det er visst gratis. Noen som har erfaring med denne tjenesten?

> Telenor: PersonSvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt personsvar i flere år og har ikke noe negativt å si om tjenesten.

Selv bruker jeg den bare på mobiltelefonen.

Men jeg tror at dere må ha et abbonement hos telenor for å kunne bruke personsvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har selvsagt fasttelefon abonnement hos Telenor, så det er ikke noe problem. Mobilsvar har jeg hatt helt til jeg nå byttet til Chess fordi da må jeg betale ekstra for det. (Fant ut at det ikke var noen vits når det ikke er såå ofte noen legger igjen beskjed der, ser jo likevel på mobilen om noen har ringt.)

Men Personsvar er altså en annen tjeneste fra Telenor som (kun?) er knyttet til fasttelefonen (se linken over).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personsvar fra Telenor er en tjeneste som ligger på privat abonementet. Har ingenting med mobil eller andre operatører å gjøre. Du kan enten betale 25.- pr. mnd og hente ut meldinger gratis eller ikke betale månedlig avgift men betale for å hente ut meldinger.

Det er bare å løfte av røret,vente i 5 sekunder så kommer Kristin Johnsen inn å forteller deg om du har nye beskjeder. Du kan også få varsling om nye meldinger med spesiell summetone,eller varsling på displayet.

Jeg synes det er en kjekk tjeneste,men bruker nå InTouch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg bestilt PersonSvar. Tar opp til 3 dager før det aktiviseres. Måtte først avbestille InTouch og det tok også to dager. Håper det funker bra når det kommer i gang da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...