Gjest Ikke_nå_igjen Skrevet 26. september 2009 #1 Skrevet 26. september 2009 Jeg er så fortvilet over meg selv. Jeg har nok engang falt totalt for en gutt som faktisk ikke er noe å samle på!!! Jeg mener alle mine tidligere kjærester har vært gutter jeg har måttet forsørge, trøste og ta vare på. De har ikke hatt gutts! til å klare seg selv. Slike faller jeg for gang på gang. Nå har det bare skjedd igjen. Denne gangen enda verre da han er opptatt på toppen av kaka! Gutten liker meg veldig godt også har han sagt. Hvorfor kunne han ikke holde munn!!! Jeg klarer ikke en til av den typen mann. Uføretrygdet, tiltaksløs og stadig veldig syk på alle murlige områder. Men, akk, så sjarmerenede!!!!! Problemet er at jeg har store vansker med å unngå han, selv om jeg har alle murligheter til det. Følelsene sier at jeg må ha han, men fornuften hyler løp!! Løp og ikke se deg tilbake! Tips mottas med takk for hvordan jeg kan glemme hele gutten!! Jeg vil ha en MANN denne gangen, ikke en gutt som trenger omsorg.
Gjest color Skrevet 26. september 2009 #2 Skrevet 26. september 2009 Altså: du vil ha ham. Så da må det jo være noe ved han som er å samle på. Ingen er helt ubrukelige. Og du sier at eks-ene dine ikke har har klart seg selv. Kan det være fordi de ble vant til at du stelte for dem hele tiden? Men siden du faller for sånne menn, så betyr jo det at du liker det på en måte. Det er slitsomt ja, men hva du "må" ha ham så...ja da må du ha ham da. Alle som er uføretrygdet kan bli tiltaksløse pga negative holdninger fra folk. Men hvis man gir dem positiv oppmerksomhet så blir ting som regel bedre. Kanskje han vil kjempe litt hvis han vet at du er på hans side? Hadde det vært bedre om han ikke var uføretrygdet?
waco Skrevet 26. september 2009 #3 Skrevet 26. september 2009 Blir han selvstendig og ikke pleietrengende mer så er jo han ikke interessant lengere. Alle skjønner jo det. Uansett, det å bli sammen med tapere er jo ihvertfall en sikker måte å hevde seg selv på. Da har man alltid bedre råd og alltid bedre samvittighet og føler seg alltid litt bedre og snill. Kanskje det pirrer hovmodigheten littegranne, - det å deklassere seg selv litt?
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #4 Skrevet 26. september 2009 Jeg for min del synes det er idiotisk og grunt av deg å sette likhetstegn mellom uføretrygdet, stadig syk og taper. Sier mest om deg synes jeg.
Gjest farge Skrevet 26. september 2009 #5 Skrevet 26. september 2009 Han er opptatt. Ergo hold deg unna.
Gjest Gjest_Lillemy_* Skrevet 26. september 2009 #6 Skrevet 26. september 2009 Så mange useriøse svar. Gå i deg selv. Har du liten selvfølelse? Føler du ikke at du fortjener en bedre mann? En fyr som dette tenker bare på seg selv. Han trenger du av deg, nemlig omsorgen du gir han. Han vil alltid sette seg selv først. Du er der for å gi han bedre selvfølelse... Han vil aldri gjøre deg noe godt! Vil du kaste bort tiden din på en slik fyr? Fortjener du ikke en som har noe å tilby deg også? Det er noe du ikke har lært ennå. Derfor møter du like menn gang på gang på gang... helt til du lærer at du fortjener bedre... Og det gjør du! Vært der selv, og vet hva jeg prater om! Sett krav til han, og du vil se at han ikke gjør noe med det! Og det er svar godt nok, burde være! Lykke til, kom deg bort! Gå videre, fortelll deg selv hver dag at du fortjener en som vil være der for deg!!!
Gjest Gjest_Lillemy_* Skrevet 26. september 2009 #7 Skrevet 26. september 2009 Så mange useriøse svar. Gå i deg selv. Har du liten selvfølelse? Føler du ikke at du fortjener en bedre mann? En fyr som dette tenker bare på seg selv. Han trenger du av deg, nemlig omsorgen du gir han. Han vil alltid sette seg selv først. Du er der for å gi han bedre selvfølelse... Han vil aldri gjøre deg noe godt! Vil du kaste bort tiden din på en slik fyr? Fortjener du ikke en som har noe å tilby deg også? Det er noe du ikke har lært ennå. Derfor møter du like menn gang på gang på gang... helt til du lærer at du fortjener bedre... Og det gjør du! Vært der selv, og vet hva jeg prater om! Sett krav til han, og du vil se at han ikke gjør noe med det! Og det er svar godt nok, burde være! Lykke til, kom deg bort! Gå videre, fortelll deg selv hver dag at du fortjener en som vil være der for deg!!!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. september 2009 #8 Skrevet 26. september 2009 Jeg er så fortvilet over meg selv. Jeg har nok engang falt totalt for en gutt som faktisk ikke er noe å samle på Jeg vil ha en MANN denne gangen, ikke en gutt som trenger omsorg. Kanskje det er en idé å spørre deg selv hva slags forhold du har (hatt) til din far spesielt, men også til din mor, og hva slags oppvekst du har hatt med de. Noe må det jo være i og med at du bare faller for menn som behøver mye omsorg, som om du var en sykepleier.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2009 #10 Skrevet 26. september 2009 Og på toppen av alt er han opptatt! Ignorer fyren totalt, om han ikke lar deg være i fred truer du med å fortelle dama hans hvordan han oppfører seg.
Gjest Lunis Skrevet 26. september 2009 #11 Skrevet 26. september 2009 At du drar tråder mellom å være uføretrygdet, tiltaksløs og å være en taper syns jeg er temmelig respektløst og sier mest om deg, nemlig at du er en idiot og at han har det veldig fint uten deg. Du er diskriminerende og dømmende og har liten eller ingen innsikt i dine egne båse-vaner. Jeg håper han slipper en heks som deg.
Gjest color Skrevet 26. september 2009 #12 Skrevet 26. september 2009 Og på toppen av alt er han opptatt! Ignorer fyren totalt, om han ikke lar deg være i fred truer du med å fortelle dama hans hvordan han oppfører seg. Eh...hun har ikke sagt noe om at han ikke lar henne være i fred. Hun sa at hun har muligheten til å unngå ham, men at hun har problemer med det. Hvordan han oppfører seg? Han sa jo bare at han LIKTE henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå