Gå til innhold

Ville du dumpet kjæreste/samboer/ektefelle

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ville du dumpet kjæreste/samboer/ektefelle hvis du hadde fått 100 millioner kroner for å gjøre det? Du kan ikke ta h*n tilbake.

Bare et hypotetisk spørsmål. Sitter her og kjeder meg, får ikke sove.

Selv har jeg ingen å dumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sjans. Mye av tingene som kommer til å kreve penger av meg (hus, bil, barn etc.) er ting jeg kun vil gjøre med ham. Hadde det derimot vært eksen min det var snakk om ville jeg nok vurdert det. Tror det kommer an på hvor seriøse mn er med hverandre. Skjønt, et par med pengeproblemer ville kanskje sett langt forbi følelser og selvverd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksene mine dumpet jeg jo gratis, så jeg skulle gjerne tatt i mot penger med dem.

Men nei, selvsagt haddej eg ikke dumpet mannen min for penger. Mannen min gir meg støtte i livet og lykke det kan jeg ikke kjøpe for penger. Jeg lette lenge for å finne ham, dumpet en del gutter på veien fordi de ikke var rett for meg. Jeg orker ikke gå gjennom den prosessen igjen, og jeg har ingen tro på at jeg kunne finnen en annen som gjør meg så godt som mannen min uansett.

Kjærlighet kan ikke kjøpes med penger

(selv om en del menn her inne vil påstå noe annet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje. Jeg er en ensom ulv som ikke har så stort behov for å elske/bli elsket av en mann for alltid. Kunne nok hatt et fint liv for den summen, selv uten mann. Har mange andre jeg er glad i. Hadde det vært snakk om sønnen min, ville svaret helt klart vært NEI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville du dumpet kjæreste/samboer/ektefelle hvis du hadde fått 100 millioner kroner for å gjøre det? Du kan ikke ta h*n tilbake.

Ikke om jeg elsket ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ville jeg gjort. Elsker han over alt her i verden, men 100 mill er mye penger.

Kan jo väre god "venn" og sengepartner selvom han er "dumpa" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ville jeg gjort. Elsker han over alt her i verden, men 100 mill er mye penger.

Kan jo väre god "venn" og sengepartner selvom han er "dumpa" :P

Da hadde ikke den mannen hatt mye selvrespekt, du... ;)

Hvis jeg hadde vurdert å svare ja på spørsmålet i tråden, da hadde jeg nok gått ut av forholdet med det samme. Ingen vits i å være sammen med en mann jeg ville byttet bort for penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Da hadde ikke den mannen hatt mye selvrespekt, du... ;)

Hvis jeg hadde vurdert å svare ja på spørsmålet i tråden, da hadde jeg nok gått ut av forholdet med det samme. Ingen vits i å være sammen med en mann jeg ville byttet bort for penger.

Vet du, jeg spurte han og han svarte at det bare var å dumpe han om jeg fikk en så stor sum. Han var helt enig med meg og mente også at man kan väre sammen på "andre måter"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpe som i aldri se hverandre igjen? Er du gal! Jeg hadde gitt livet mitt for den mannen, og ekteskapet vårt er verdt mer enn all verdens rikdom. Hva skal jeg med penger hvis jeg ikke har kjærlighet?

Å bryte opp den juridiske delen av ekteskapet for en slik sum? Det hadde nok blitt diskutert... :lur: Men er ikke sikker på utfallet, faktisk... :rødme:

Edit: tyrkleif

Endret av kaprifolen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpe som i aldri se hverandre igjen? Er du gal! Jeg hadde gitt livet mitt for den mannen, og ekteskapet vårt er verdt mer enn all verdens rikdom. Hva skal jeg med penger hvis jeg ikke har kjærlighet?

Godt sagt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolig ikke :fnise: .

Jeg er ikke så sikker på at det blir oss to at jeg kan påberope meg noen "din for evig" påstand og 100 mill er mye penger. På den annen side ville jeg antakelig følt et slikt tilbud som utpressing og sagt nei av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...