Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 25. september 2009 #1 Del Skrevet 25. september 2009 Hvorfor er de jentene som er mest populære blant gutta, de samme jentene som jeg finner veldig irriterende, drama-queens, sutrejenter, fnisefjortisaktige jenter osv?? Gutter snakker jo alltid om hva som er "drømmedama", men de blir jo alltid bare interessert i de plagsomme kjerringene!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. september 2009 #2 Del Skrevet 26. september 2009 Fordi disse jentene tør si at de er kåte og vil pule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 26. september 2009 #3 Del Skrevet 26. september 2009 Hvorfor er de jentene som er mest populære blant gutta, de samme jentene som jeg finner veldig irriterende, drama-queens, sutrejenter, fnisefjortisaktige jenter osv?? Gutter snakker jo alltid om hva som er "drømmedama", men de blir jo alltid bare interessert i de plagsomme kjerringene!? Fordi du tydeligvis ser på gutter, ikke menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. september 2009 #4 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Hvorfor er de jentene som er mest populære blant gutta, de samme jentene som jeg finner veldig irriterende, drama-queens, sutrejenter, fnisefjortisaktige jenter osv?? Gutter snakker jo alltid om hva som er "drømmedama", men de blir jo alltid bare interessert i de plagsomme kjerringene!? Fordi disse jentene er bortskjemte og kravstore - sannsynligvis som et resultat av, og i kombinasjon med, et brukbart utseende. Og de fleste gutter er rimelig blåst i hue - spesielt når de er unge. Endret 26. september 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 26. september 2009 #5 Del Skrevet 26. september 2009 Fordi disse jentene er bortskjemte og kravstore - sannsynligvis som et resultat av, og i kombinasjon med, et brukbart utseende. Og de fleste gutter er rimelig blåst i hue - spesielt når de er unge. Hahaha det var det jeg var redd for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. september 2009 #6 Del Skrevet 26. september 2009 Hahaha det var det jeg var redd for Ja, dessverre er det nok som regel sånn. Og de fleste gutter/menn tenker hovedsaklig med pikken sin, i hvert fall til passerte 40 år. Det kan det jo da være greit å være klar over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare bea Skrevet 26. september 2009 #7 Del Skrevet 26. september 2009 Ja, dessverre er det nok som regel sånn. Og de fleste gutter/menn tenker hovedsaklig med pikken sin, i hvert fall til passerte 40 år. Det kan det jo da være greit å være klar over. Og da går de tydeligvis over til å slutte å tenke . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 26. september 2009 #8 Del Skrevet 26. september 2009 Og da går de tydeligvis over til å slutte å tenke . Finnes det mannfolk som tenker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caylee Skrevet 26. september 2009 #9 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg blir kvalm av mange gutter. Det eneste de tenker på er utseende. Jentene men bra utseende kan være frekke som fy mot andre, men gutter bryr seg ikke om personligheten tydeligvis. Nå snakker jeg om gutter fra 12-13 til nesten 30 åra. Jeg har helt normalt utseende syns jeg, jeg er fornøyd. Jeg prøver å være snille mot alle, for jeg syns det er viktig. Jeg kan være veldig bekjeden mot folk jeg ikke er venner med og det er mange gutter som tydeligvis ikke liker jenter som er normale, snille og bekjedne. Men nå snakker jeg ikke om alle, kjenner mange snille gutter også som sier jeg er pen og en veldig snill person, blir veldig glad når jeg hører det Glad det er noen gutter i denne verden som ikke bare bryr seg om at jentene må være utanvente og som modeller. Og gutter som bare er opptatt av utsende syns jeg er veldig umodne. Jeg blir aldri forelska i de mest populære guttene men de jeg syns er omteksomme og snille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann25 Skrevet 26. september 2009 #10 Del Skrevet 26. september 2009 Ekte menn liker hyggelige, kloke, snille, omsorgsfulle jenter med personlighet :-) Jenter som baksnakker og som er mer opptatt av seg selv enn andre blir fort gjennomskuet for min del. Hilsen Mann25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 26. september 2009 #11 Del Skrevet 26. september 2009 La meg gjette.. du er ung? Som Steinar skrev så er mange gutter blåste i huet når de er unge. Utseendet teller også mer. Det tar litt tid før man vet hva man vil ha i en partner, og tendensen til å falle for dette ene kriteriet er stor. Det er derfor alle på barneskolen er forelsket i samme jenta eller gutten. Jo eldre man blir, jo mer blir tendensen at forskjellige menn liker forskjellige damer, nemlig de damene som passer akkurat dem. Jeg er dog ikke enig i at de tenker med pikken til de er 40, med unntak av Steinar så er ganske mange blitt litt voksne og mer bevisst på hva de vil ha allerede i 20årsalderen. Men jeg har noen kamerater selv som er voksne og som har en tendens til å bli fitteblinde. Dvs at de faller for masete nek og mindre kule damer, ofte med helt motsatt personlighet av dem selv. Det holder jo aldri lenge da, i det minste. Men jeg blir stadig overrasket over at det i det hele tatt skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 26. september 2009 #12 Del Skrevet 26. september 2009 Og de fleste gutter/menn tenker hovedsaklig med pikken sin, i hvert fall til passerte 40 år. Det kan det jo da være greit å være klar over. Det er min erfaring også. Derfor lønner det seg for kvinner å velge partner når mannen har blitt voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 26. september 2009 #13 Del Skrevet 26. september 2009 Av samme grunn som de gutta som er mest populære blandt jentene ofte er de som mobber mest, klyste oppførsel, småkriminelle, tenker bare på seg selv osv. Du kan trøste deg med at disse 2 gruppene sannsynligvis treffer hverandre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 26. september 2009 #14 Del Skrevet 26. september 2009 Og da går de tydeligvis over til å slutte å tenke . Ja, det er noe i det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 26. september 2009 #15 Del Skrevet 26. september 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becka Skrevet 26. september 2009 #16 Del Skrevet 26. september 2009 Ja, dessverre er det nok som regel sånn. Og de fleste gutter/menn tenker hovedsaklig med pikken sin, i hvert fall til passerte 40 år. Det kan det jo da være greit å være klar over. Syntes nå menn over 40 også tenker med pikken. Jeg tror ikke dette har noe med alder å gjøre. ( hvis man ser bort i fra ungfoler med masse hormoner ) Noen er ( desverre ) bare slik, altfor opptatt av utseende. Tror det går mer på personlighet og hvordan man er oppdratt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. september 2009 #17 Del Skrevet 26. september 2009 Syntes nå menn over 40 også tenker med pikken. Jeg tror ikke dette har noe med alder å gjøre. ( hvis man ser bort i fra ungfoler med masse hormoner ) Noen er ( desverre ) bare slik, altfor opptatt av utseende. Tror det går mer på personlighet og hvordan man er oppdratt. Vi under 40 tenker også med den I alle fall i perioder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 26. september 2009 #18 Del Skrevet 26. september 2009 Og da går de tydeligvis over til å slutte å tenke . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. september 2009 #19 Del Skrevet 27. september 2009 Startinnlegget får meg til å lure på om dette er i ferd med å bli et fjortisforum? Dette er jo et kjent fenomen blant ungdom. Den peneste jenta får draget på alle gutta, uansett hvordan hun oppfører seg. Den villeste gutten har som regel en hale av jenter etter seg, fordi de ønsker litt action i tilværelsen. Dette går over når man blir litt eldre, og legger vekt på andre ting hos en partner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_linn_* Skrevet 27. september 2009 #20 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg blir kvalm av mange gutter. Det eneste de tenker på er utseende. Jentene men bra utseende kan være frekke som fy mot andre, men gutter bryr seg ikke om personligheten tydeligvis. Nå snakker jeg om gutter fra 12-13 til nesten 30 åra. Jeg har helt normalt utseende syns jeg, jeg er fornøyd. Jeg prøver å være snille mot alle, for jeg syns det er viktig. Jeg kan være veldig bekjeden mot folk jeg ikke er venner med og det er mange gutter som tydeligvis ikke liker jenter som er normale, snille og bekjedne. Men nå snakker jeg ikke om alle, kjenner mange snille gutter også som sier jeg er pen og en veldig snill person, blir veldig glad når jeg hører det Glad det er noen gutter i denne verden som ikke bare bryr seg om at jentene må være utanvente og som modeller. Og gutter som bare er opptatt av utsende syns jeg er veldig umodne. Jeg blir aldri forelska i de mest populære guttene men de jeg syns er omteksomme og snille. veldig enig i det du sier! mange gutter bryr seg kun om åssen jenter ser ut. har man bra kropp spiller det ingen rolle åssen personlighet man har. det er kvalmt! de fleste gutter tenker med feil hode. føler også det er de guttene som er mest populære som er klysete og arrogante.jeg faller heller ikke for de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå