Gå til innhold

sende (brev)pakker til utlandet

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Eg har ein del vintage-klær som eg kunne tenke meg å prøve å få solgt på ebay. MEN, eg skjønar ikkje ein dritt av posten sine sider.

Koster det virkelig over 1000 kr å sende ein spora pakke? Sjølv om det "berre" er ein kjole f.eks på under kiloen?

Er ikkje så lysten på å sende uspora... men det ser ut til at det koster opp i mot 150 kr for ein brevpakke under kiloen, uten sporing, kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har ein del vintage-klær som eg kunne tenke meg å prøve å få solgt på ebay. MEN, eg skjønar ikkje ein dritt av posten sine sider.

Koster det virkelig over 1000 kr å sende ein spora pakke? Sjølv om det "berre" er ein kjole f.eks på under kiloen?

Er ikkje så lysten på å sende uspora... men det ser ut til at det koster opp i mot 150 kr for ein brevpakke under kiloen, uten sporing, kan det stemme?

Det koster 250 å sende en pakke inntil 1 kg til Europa. Deretter er det 12 kr per påbegynte kg.

Til resten av verden er prisen 260 for inntil 1 kg, og 72 per påbegynte kilo deretter.

Disse prisene gjelder egenemballerte pakker.

Og så har de ferdig frankerte esker som koster 340 til Europa og 480 til resten av verden. Med disse kan du sende inntil 10 kg.

Se på Carry On Cash i prislisten på posten.no.

Disse kan spores!

Endret av kakemonsteret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...