Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 25. september 2009 #1 Del Skrevet 25. september 2009 Jeg ønsker så inderlig at noen kunne bli interessert og forelska i meg! Trenger å føle meg likt av en gutt! Hadde en slags flørt med en fyr i våres. Jeg syntes vi fant tonen (det gjorde vel han også, alt tyda forsåvidt på det), som et resultat av god kjemi endte det til sengs et par ganger. Han tok ikke avstand fra meg, tok kontakt når jeg møtte han irl, enten om det var på fest eller på skolen. Men jeg følte meg aldri jakta på. Ikke det at jeg la inn noen innsats for å jakte på han heller. Men når jeg møtte han så virka han veldig interessert, selv om det ikke var noen muligheter for sex. Men det går jo årevis mellom hver gang jeg har noe som ligner på en flørt. Har ikke så god selvtillitt på det området at det gjør noe, men begynner å bli litt mer fornøyd med meg selv nå. Litt. Vi bor ikke lenger på samme sted, og etter at vi flytta til hvert vårt sted så er han helt borte fra livet mitt. Så nå tar jeg meg selv i å sitte å få vondt inni meg fordi han nevnte fyren ikke tar kontakt med meg, ikke gir noe livstegn på facebooken min, og fordi jeg syns han er teit. Fordi han av og til poster ting/sier ting/gjør ting som tyder på at han har et avslappa forhold til sex, og fordi jeg i utgangspunktet ikke trodde han var en "sånn". Har han tatt slik avstand fordi han faktisk likte meg og derfor ikke kan ha noe kontakt fordi det ikke kan bli noe nå? Var han bare ute etter sex? (Selv om han virka mer interessert, i forhold til at vi ikke hadde sex mer enn to ganger). Det er forsvidt det samme, men jeg blir så oppgitt av å ikke føle meg ettertrakta. Ja det er egoistisk kanskje, men har jo aldri opplevd det. Kan sikkert ta litt skyld for det selv siden jeg er redd for å involvere meg, men uansett. For ordens skyld, jeg hadde eller har aldri hatt noe behov for å bli sammen med han, kjenner han ikke godt nok, men var jo interessert da. Ååå jeg er så teit, men det plager meg likevel. Måtte blåse ut litt, og kanskje noen andre har det litt på samme måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå